A Vodafone regionális ügyfélszolgálati központot nyitott Miskolcon

forrás Prim Online, 2009. június 23. 13:19

Ünnepélyes keretek között nyitották meg a Vodafone új Regionális Ügyfélszolgálati Központját Miskolcon. Az előreláthatólag 2010 közepétől teljes kapacitással működő beruházás megnyitóján a kormányt dr. Molnár Csaba kancelláriaminiszter képviselte.

A Vodafone a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére is növeli magyarországi alkalmazottainak összlétszámát. Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központnak az a tény biztosít további jelentőséget, hogy nem a fővárosban, hanem egy korábban kevésbé frekventált régióban teremt új állásokat – hozzájárulva ezzel a diplomás elvándorlási folyamat lassulásához. A Vodafone 600 millió forintot meghaladó beruházással több, mint 300 új munkahelyet teremt a borsodi megyeszékhelyen. Az érdeklődésre jellemző, hogy az elmúlt öt hónap alatt több mint 4000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségében nők (60%), végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- (56%) és felsőfokú (41%) végzettségűek.

Kulcsszavak: Vodafone-hu +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01