A Vodafone regionális ügyfélszolgálati központot nyitott Miskolcon
Ünnepélyes keretek között nyitották meg a Vodafone új Regionális Ügyfélszolgálati Központját Miskolcon. Az előreláthatólag 2010 közepétől teljes kapacitással működő beruházás megnyitóján a kormányt dr. Molnár Csaba kancelláriaminiszter képviselte.
A Vodafone a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére is növeli magyarországi alkalmazottainak összlétszámát. Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központnak az a tény biztosít további jelentőséget, hogy nem a fővárosban, hanem egy korábban kevésbé frekventált régióban teremt új állásokat – hozzájárulva ezzel a diplomás elvándorlási folyamat lassulásához. A Vodafone 600 millió forintot meghaladó beruházással több, mint 300 új munkahelyet teremt a borsodi megyeszékhelyen. Az érdeklődésre jellemző, hogy az elmúlt öt hónap alatt több mint 4000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségében nők (60%), végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- (56%) és felsőfokú (41%) végzettségűek.
Kapcsolódó cikkek
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
- Vodafone-jubileum
- Magyarországi Vodafone-jubileum
- Vodafone: 50 százalékos nyereségcsökkenés, itthon stabil bevétel
- Vodafone: 1 százalékkal nagyobb bevétel
- Új értékesítési csatorna: Vodafone Kioszk
- Folyamatos növekedésben a Vodafone Magyarország