Xerox: új operatív működésért felelős regionális vezető
A Xerox fejlődő piacainak régiója a növekedési potenciállal rendelkező országokat tömöríti a világ minden tájáról. Ennek keleti egységét vezeti Harding, amely a Közel-Keletet, Afrikát, Kelet-Közép-Európát, az eurázsiai országokat, Indiát és Oroszországot foglalja magában. A nyugati fejlődő piacok régiójában, Latin-Amerikában és a Karib-szigetek térségében is hasonló posztot hoztak létre.
Roy Harding a hatáskörébe tartozó országokban irányítja majd a termékmarketinggel kapcsolatos feladatokat és az értékesítést, a nemzetközi szolgáltatási folyamatokat, valamint a Xerox leányvállalatainak és partnercégeinek szerviztevékenységét. Harding munkáját Marius Pesinaru, a keleti fejlődő piacok működéséért felelős elnökhelyettes segíti Bukarestből.
A vezető stratégiai irányvonalakat is megfogalmazott: a helyi szintű operatív vezetés támogatása; tehetséges, kulcsfontosságú emberek képzése; az általános teljesítmény javítása a készpénz, a nyereség és a bevétel szempontjából; valamint a Xerox piaci lehetőségeinek kiaknázása.
Harding 1985-ben csatlakozott a Xeroxhoz az Egyesült Királyságban. Pályafutása során számos vezető pozíciót betöltött, többek között ő volt a közel-keleti és afrikai Xerox vezérigazgatója, illetve a közel-keleti, indiai, eurázsiai, orosz és afrikai Xerox marketingigazgatója. Ezt megelőzően a Közel-Keletért és Afrikáért felelős üzletág-igazgatói feladatokat látta el, valamint az Egyesült Királyság-beli Xerox koncessziós partnerhálózatának igazgatójaként tevékenykedett, ahol közreműködött az európai partnerek „Premier Partner” programjának kidolgozásában. 2007-ben a Xerox fejlődő piacait átfogó Irodai üzletág elnökhelyettese lett, és ezt a feladatkört egészen 2009 májusáig töltötte be. A szakember jelenleg az angliai Newbury-ben él, és a londoni Xerox irodában dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.