Vezetőváltás az Ericsson Magyarország élén
Éry Gábor három évig állt az Ericsson magyarországi leányvállalatának élén. Irányításával az Ericsson Magyarország évi kétszámjegyű növekedést ért el, a 3G mobilhálózatok terén a piaci részesedését 70%-ra növelve megtartotta piacvezető pozícióját, Macedóniában és Montenegróban 3G hálózatokat épített ki. Éry Gábor vezetése alatt a vállalat létszáma 800-ról 1200 főre nőtt, jelentős sikereket ért el a magyar telekommunikációs piacon; a kutatás-fejlesztési központ, illetve a Globális Mérnöki Szolgáltatóközpont kiemelkedő munkáját világszinten is elismerik.
Chris Houghton jelenleg az Ericsson Japán vezérigazgató-helyettese és az észak-kelet ázsiai régióban működő Softbank Divízió vezetője, a világ egyik legfejlettebb piacán felügyelve az Ericsson üzleti fejlődését. Az angol szakember ezt megelőzően kilenc éven át, különböző vezetői pozíciókban dolgozott Svédországban, a Hálózati Üzletágban, 1988-ban csatlakozott az Ericsson angol leányvállalatához.
A vezetőváltásról Roland Nordgren, az Ericsson közép-európai régiójának vezetője így vélekedett: “ Chris tapasztalata, az Ericsson csoporton belül eltöltött 20 év sikeres munkássága a garancia arra, hogy az Ericsson Magyarország irányítása továbbra is jó kezekben lesz.” Nordgren elismerését és köszönetét Éry Gábornak, aki jelentős szerepet játszott abban, hogy az Ericsson a magyarországi távközlési piac meghatározó tényezője. Híreink szerint a zökkenőmentes váltás érdekében Éry Gábor 2009. szeptember 1-jéig segíti az új vezérigazgató munkáját.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.