Jön a tízezer forintos Panasonic TV
Genda Csongor Zoltán, 2009. július 10. 15:14
A Panasonic óriási lehetőséget lát a fejlődő piacokban, ezért átdolgozza marketing stratégiáját, és a közeljövőben a szegényebb régiók meghódítására készül szuperolcsó termékeivel.
Kapcsolódó cikkek
- Letölthetőek az új Panasonic DMC-GF1/GH1/G1 képességfokozó firmware-ek
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Internetfüggők az amerikai diákok
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra