Jön a tízezer forintos Panasonic TV

Genda Csongor Zoltán, 2009. július 10. 15:14

A Panasonic óriási lehetőséget lát a fejlődő piacokban, ezért átdolgozza marketing stratégiáját, és a közeljövőben a szegényebb régiók meghódítására készül szuperolcsó termékeivel.

A japán elektronikai konszern meglátása szerint óriási mértékben lefaraghatják az elektronikai cikkek árát, ha lebutított verziókat készítenek, amelyek csupán a legszükségesebb képességekkel rendelkeznek. Ily módon akár 50 dollárra is leszorítható egy televízió ára, ám 100 dolláros légkondicionálók és 200 dolláros mosógépek is fogják gazdagítani a palettát. A Panasonic szerint kétféle fogyasztói igény fogja meghatározni a jövőben a TV-piacot: a vásárlók egyik fele a felsőkategóriás termékeket fogja keresni, a fogyasztók másik fele pedig a belépőszintű modellek mellett dönt majd, s a középkatória lassan eltűnik. A lokális és regionális trendek felismerése végett komoly piackutatásokat fog végezni a vállalat, a tervezett költséglefaragás pedig megköveteli a termelés kiszervezését is. A Wall Street Journal elemzői azonban úgy vélik, erős verseny fog majd kialakulni az olcsó termékek piacán a Panasonic és a belépőszintű elektronikai cikkek gyártói között. Az első Panasonic márkajelzéssel ellátott rendkívül kedvező árú termékek már novemberben megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01