Multiplatformos tartalomszolgáltatásokat indít a Magyar Telekom Csoport
Idén ősszel újszerű, úgynevezett multiplatformos digitális tartalomszolgáltatások indításával bővíti médiaportfólióját az Origo Zrt. és anyavállalata, a Magyar Telekom.
Az új tartalmi és üzleti logikára épülő szolgáltatások tematikus televízió csatornák, weboldalak és mobil tartalomszolgáltatások integrált tervezésén és működtetésén alapulnak, amelyek egységes vizuális és tartalmi arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott megjelenéssel valósítják meg a médiakonvergenciát.
2009-ben két csatorna indítását tervezi a vállalat, amelyek közül az egyik az időjárás, a klímaváltozás, a természet és az ember mindennapi kapcsolatának tematikája, a másik pedig az egészség, az egészséges életmód köré szerveződik. Az új multiplatformos szolgáltatások televíziócsatornái digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhetőek lesznek.
Az Origo és a Magyar Telekom Csoport számára egyaránt stratégiai jelentőségű lépés a kezdeményezők meggyőződése szerint az első nagyszabású kísérlet a jövő multiplatformos médiájának lehetséges üzleti modelljét és felhasználói élményét tekintve. A szolgáltatások és a bevezetés további részleteiről a Magyar Telekom és az Origo a későbbiekben ad tájékoztatást.
Kapcsolódó cikkek
- 3D műsortovábbítás a UPC-nél
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- IPTV-vel kiváltható a digitális átállás
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Nyolcszázezer háztartást érint a digitális átállás
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- Januárban is folytatódott a digitális televíziózás térhódítása
- NHH: pozitívan ítéli meg a lakosság a digitális átállást