NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint a mobilinternet-előfizetések száma júniusban 29 ezerrel emelkedett.
Az aktív SIM-kártyák száma, azaz amelyeken az előző három hónapban adatforgalom zajlott, júliusban 26 ezerrel bővült, így a hónap végén 532 ezer aktív kártya volt forgalomban.
Az NHH adatai szerint júliusban a felhasználók mintegy 798 ezer adatot forgalmaztak, 35 ezerrel többet, mint az előző hónapban: az egy előfizetőre jutó átlagos adatforgalom azonban csökkent, 1,51 gibabyte-ról, 1,50 gigabyte-ra.
A jelentés szerint az összes előfizetőt tekintve a T-Mobile piaci részesedése júliusban a júniusi 49,01 százalékról 48,99 százalékra, a Vodafone-é pedig 27,85 százalékról 27,21 százalékra csökkent, míg a Pannoné 23,15 százalékról 23,80 százalékra emelkedett.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések alapján a T-Mobile és a Pannon piaci részesedése is nőtt, előbbié a júniusi 50,14 százalékról 50,68 százalékra, utóbbié pedig 23,76 százalékról 23,79 százalékra. Ugyanakkor a Vodafone részesedése 26,09 százalékról 25,53 százalékra csökkent.
Az adatforgalom alapján a T-Mobile piaci része a júniusi 41,28 százalékról 43,01 százalékra emelkedett, míg a Pannoné 23,45 százalékról 23,39 százalékra, a Vodafone részesedése pedig 35,27 százalékról 33,60 százalékra csökkent.
Júliusban a júniusi 315 ezer gigabyte után a T-Mobile ügyfelei 343 ezer gigabyte adatmennyiséget forgalmaztak, a Pannon ügyfeleinek forgalma 179 ezer gigabyte-ról 187 ezer gigabyte-ra emelkedett, míg a Vodafone ügyfeleinek forgalma 269 ezer gigabyte-ról 268 ezer gigabyte-ra csökkent.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések alapján számított egy előfizetőre jutó adatforgalom a Pannon és a Vodafone esetében csökkent: a Pannoné 1,49 gigabyte-ról 1,47 gigabyte-ra, a Vodafone-é 2,04 gigabyte-ról 1,97 gigabyte-ra. A T-Mobile-nál viszont a júniusi 1,24 gigabyte után 1,27 gigabyte-ra nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- Júniusban is népszerű volt a mobilinternet
- Rekordnövekedés a mobilinternet-piacon
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- Rekordmértékű csökkenés a hazai mobilpiacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.