A FreeSoft is nyert a KSZF informatikai közbeszerzési tenderén
A FreeSoft Nyrt. és leányvállalata, a HUMANsoft Kft. közbeszerzési pályázat nyerteseiként összesen nettó 18 milliárd forint értékben kötött keretmegállapodásokat a Központi Szolgáltatási Főigazgatósággal(KSZF) - közölte a FreeSoft a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön.
A Miniszterelnöki Hivatal alá tartozó KSZF korábban beszerzett szoftverlicencek bővítésére, meghosszabbítására, verziókövetésére, cseréjére, valamint új szoftverlicencek beszerzésére írt ki közbeszerzési pályázatot összesen 24 milliárd forint plusz 25 százalék értékben.
A FreeSoft és a HUMANsoft konzorcium tagjaiként négy projektben nyert a pályázaton.
A FreeSoft Nyrt., a MultiRáció Kft. és a Kventa Kft. konzorciuma nettó 4 milliárd forintért nyílt szabványú közigazgatási szoftverlicenszeket, nettó 2 milliárd forintért pedig oktatási szoftverlicenszeket szállíthat.
A HUMANsoft Kft. nettó 10 milliárd forintért Microsoft vagy azzal egyenértékű, közigazgatási intézményi licenckonstrukciókra, nettó 2 milliárd forint értékben Microsoft, vagy azzal egyenértékű oktatási intézményi licensz konstrukciókra írt alá keretmegállapodást. A HUMANsoft partnerei a konzorciumban az ICT Systems Zrt., a Bull Magyarország Kft., a Grepton Informatikai Zrt., a HAISystems Informatikai Kft., valamint a Nádor Rendszerház Kft.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai szolgáltatásokat vásárol a MÁV-START Zrt.
- Egymilliós közbeszerzési bírság a Kopint-Datorgnak
- Megvette a parlament az új képviselők számítógépeit
- A Magyar Telekom fél áron nyerte a HM mobil tenderét
- Az Albacomp szállíthatja a Közbeszerzések Tanácsa informatikai rendszerét
- Félmilliárdért fejleszteti tovább hálózati szoftverét a Magyar Posta
- A Freesoft nyereséget tervez az idén
- A kormány visszavonja az infokommunikációs stratégiára kiírt közbeszerzést
- A becsült díj feléért jutott mobil távközlési szolgáltatáshoz a HM
- Kormányszóvivő: nincs 40 milliárdos informatikai fejlesztés és 12 milliárdos irodabútor-beszerzés
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.