Obama kampányfőnöke Budapesten
Plouffe angol nyelvű előadásának pontos címe: „The Art of the Possible: Online Branding Strategies and Tactics”. Az előadás betekintést nyújt az amerikai elnök és sok szakértő által is minden idők legjobban szervezett politikai kampányának nevezett választási stratégia részleteibe, és elsősorban arra összpontosít, hogy miként hasznosítható ez a tudás és tapasztalat az üzleti környezetben.
Az, hogy mindennek az internet áll a fókuszában korántsem véletlen, ugyanis a 2008-as Obama-kampány legfontosabb újítása éppen a világháló felhasználása volt. A stáb, elsősorban a 18-29 éves korosztályt megcélozva, a legkülönfélébb fórumokon, a Facebook és MySpace közösségi oldalakon, valamint innovatív online eszközökkel mozgósították Obama híveit, illetve tájékoztatták az elnökjelölt politikai nézeteiről és állásfoglalásairól a lehetséges választókat. Ilyen hasznos eszköz volt például a My.BarackObama.com oldalon elhelyezett „Neighbor to Neighbor” („szomszédtól szomszédig”), amelynek segítségével az Obama-hívek közösségének tagjai gyorsan tudtak információt cserélni társaik tömegével. Az elnökjelölt a weboldalak és blogok mellett e-mailben és mobiltelefonos sms-ekben mindig a legfrissebb információkat terjesztette politikájáról a szolgáltatásokra feliratkozott választók számára. Az újítások elsősorban a kampányt irányító David Plouffe nevéhez fűződnek, aki a választási győzelem után nem vállalt pozíciót az Obama kormányzatban, hanem sok egyéb elfoglaltsága mellett a Washington Speakers Bureau-val szerződésben tart előadásokat világszerte a kampány során szerzett tapasztalatok hasznosításáról.
A budapesti exkluzív előadásra 2009. december elsején 10 és 15 óra között kerül majd sor a Kempinski szálloda báltermében. Az eseményre 300 fő regisztrálhat a CEBC Hungary honlapján, közülük 50 főnek lehetősége lesz személyesen is találkozni Plouffe-fal az előadást megelőző VIP fogadáson. Az angol nyelvű előadáshoz a szervezők szimultán fordítást biztosítanak.
Kapcsolódó cikkek
- Opera böngészővel a kazah cenzúra ellen
- Több tízmilliónyi mobiltelefont tilthatnak le Mexikóban bűnmegelőzési céllal
- Választás 2010 - KEK KH: biztonságos a választási informatikai rendszer
- NetOkratikus népszavazást! - Nyílt levél Sólyom Lászlóhoz
- Obama újra a webhez fordul segítségért
- "Mr. Bean" a hivatalos spanyol EU-elnökségi weboldalon
- Huszonkétmillió "eltűnt" e-mailt kutattak fel a Bush-kormány idejéből
- MSZP: a megújulás feltétele a pártmunka teljes internetesítése
- Microsoft-menedzsert kért fel tanácsadásra Obama
- Az amerikai választók fele interneten követte a politikát
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.