Folytatódik az Apple logo mániája
Kiss Ádám Zoltán, 2009. október 6. 12:13
A vállalat már sokadszorra gondolja úgy, hogy a logoját képező almába más is beleharapott, ezúttal az ausztrál Woolworth. Tekintsük át röviden a néha valóban hasonló, néha megdöbbentően nem hasonlító ábrák történetét.
És valóban, a zöldebb New York-ért létrehozott GreenNYC esett áldozatul 2008-ban, majd a VSBT üzleti iskola, következett. Ennek igazgatóját ki is borította az eset, és válaszában feltette a kérdést, hogy vajon valóban az alma bármilyen használata az Apple jogainak elbitorlását jelentené? Egyes rosszmájú elemzők megalapozottnak látják az ilyen félelmeket, és meglehetősen frivol módon már azt is felvetették, hogy lassan a Teremtő is felkészülhet egy perre, mert terméke túlontúl hasonlít az Apple levédett védjegyére. Valóban szinte nem is tűnik túlzásnak még ez sem, ha figyelembe vesszük, hogy az Adults Only nevű pornográf csatorna is figyelmeztetést kapott, pedig logojában teljesen mellékes elem az egyébként piros és meglehetősen apró, egy nagy S betűvel részben kitakart alma.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- A vártnál sokkal jobb eredményt ért el az Apple az első negyedévben
- Minden idők legmagasabb bevétele és nyeresége az Apple-nél
- Rivális online zenei szolgáltatót vásárolt az Apple
- Az iPhone megóvta a válságtól az Apple-t
- Apple esemény szeptember 7-én iTablet nélkül
- Az Apple 15 százalékkal növelte profitját
- Egyre gyengébben teljesít az Apple és a Dell, az Acer viszont megtáltosodott
- Jobs a WWDC-n térhet vissza az Apple élére
- Steve Jobs ismét a fedélzeten?