Megalakult az IAB Hungary médiaszekciója
Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) magyarországi szervezete, a 2008 novemberében elindított IAB Hungary - melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban - létrehozta a digitális médiában érdekelt médiatulajdonos tagja számára az IAB médiaszekció/MOHI munkacsoportját.
A 2009. október 2-án tartott alakuló ülésen a résztvevők elfogadták a munkacsoport alapszabályát, valamint egyhangúlag Kardos Gábort, az Index ügyvezető igazgatóját választották a médiaszekció vezetőjének, akit az
y elnöksége felkért a szervezet vezetésére.
Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, a Magyar Reklámszövetség alelnöke kiemelte: „Rendkívül fontosnak tartom, hogy a hazai online médiában érdekelt médiavállalkozások a MOHI megszűnését követően úgy döntöttek, hogy az IAB Hungaryn belül fognak tevékenykedni. Médiaszekciónk a jelenlegi 25 cégből álló tagsága minden eddiginél szélesebb körű médiaoldali szerveződést jelent, melyhez további cégek jelezték már csatlakozási szándékukat.”
Kardos Gábor, a médiaszekció vezetője a céljaikkal kapcsolatban elmondta: „A MOHI meghatározó jelensége volt a magyar online média fejlődésének az elmúlt években: kulcsszerepe volt abban, hogy a piaci szereplők reális képet alkothassanak az online reklámpiac méretéről, alakulásáról. Ezt, és kicsit többet kívánunk elérni az immár IAB keretek között újjászerveződő médiaszekcióban. Egyfelől tehát szeretnénk újra rendszeresen publikálni hiteles, lehetőleg pontos hirdetési bevételi adatokat – ennek rendszerét ki kell dolgoznunk. Másfelől az online média szereplői közti egyeztetések működő fórumává kívánjuk tenni a szekciót, hogy a fontosabb iparági kérdésekről együtt gondolkodjunk, érdekeinket összehangoltan képviseljük.”
Az IAB Hungary tagjai: 4Kids Meseportál, AB&C Media Sales, Adaptive Media, Addict Interactive, Adverticum, AGB Nielsen, Arcus Interactive Group, Axel Springer-Budapest, Bin Direkt, Blogter.com, Café Reklám, Carnation, CEMP, CIB Bank, Danubius Kereskedőház, EST Mediagroup, Euro RSCG, Evomedia, Expressz, FastBridge, Gemius, GfK, Gmedia, Google, Habostorta, HVG Online, HWSW, Inform Media, Ipsos, Iroda.hu, Kirowski, Klikkmánia, Lastminute Advertising, Magyar Telekom, Magyar Televízió, MarkCon, Maximize, MEC Interaction, Medián, Microsoft, MindShare, MOL, Nexus Reklámügynökség, NRC, Onlinemarketing.hu, Optimusz, Origo, Pannon Lapok Társasága, Ringier, Sanoma, Stop.hu, TNS Media Intelligence, TV2, Vodafone.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Nyereséges lehet az online lapkiadás a Google vezére szerint
- Újságírás-informatika szakot indít a Columbia Egyetem
- Fizetőssé válnak a brit online újságok
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Internet: egyre nagyobb szerep a veszélyeztetett állatfajok illegális kereskedelmében
- A pápa az új média és az internet használatára buzdítja a papokat
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jó webdesigner UX designer is
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.