A XXI. századi anyákat az interneten kell megszólítani

MTI Sajtóadatbank, 2009. október 20. 09:02

Az internetet kell választaniuk azoknak a cégeknek, amelyek az anyákat akarják megnyerni termékeiknek, mivel a XXI. századi anyukák a Facebookot használják, ha beszélgetni akarnak barátaikkal és a Google-t, ha utána akarnak nézni a gyerekek betegségeinek.

Az "online anyukák" 63 százaléka látogatja rendszeresen a Facebookhoz hasonló internetes közösségi oldalak egyikét, három éve ez az arány csak 11 százalék volt - derült ki a szülői feladatokkal foglalkozó BabyCenter.com weboldal felméréséből.

 Az internetező anyák 44 százaléka használja arra a közösségi portálokat, hogy megtudja, mely márkákat és termékeket érdemes használni. "Nem tévéznek annyit, nem olvasnak olyan sok magazint, helyette megnézik a Facebookot és a Twittert, ahol a szülők valódi közösségként gyűlnek össze" - mondta a BabyCenter főszerkesztője.

 2006-ban még csak az anyák 11 százaléka olvasott rendszeresen blogokat és mindössze 6 százalék vezetett blogot. Három évvel később már 29 százalék olvas rendszeresen internetes naplót, és 14 százalék maga is vezet.

 A 25 ezer anya megkérdezésével végzett online felmérésből az is kiderült, hogy a mai mamik ritkábban fordulnak orvoshoz és inkább a világhálón néznek utána csemetéik betegségének. Ha pedig mégis elmennek az orvoshoz, nem a diagnózis, hanem a szükséges gyógyszer érdekli őket. A válaszadók 82 százaléka az interneten keres másodlagos orvosi véleményt.

 Az online szülői közösségekben a gyerekek egészsége a vezető téma, ezt követik a fejlődéssel kapcsolatos topikok, majd a termékekkel foglalkozó beszélgetések.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32