Google AdWords szemináriumok kezdőknek

forrás Prim Online, 2009. november 18. 17:16

A Google elindítja az Adwords Hirdetési Szemináriumokat, ahol a jelentkezők szakértőktől tanulhatják meg a hirdetési program használatát. A tréningekre elsősorban kezdő felhasználókat várnak, akik alaposabb ismereteket szeretnének szerezni a Google hirdetési rendszeréről. Az egynapos tréningek december első felében indulnak, majd 2010-ben folytatódnak.

A tréningek során lehetőség nyílik a Google AdWords hirdetési platform és a tartalmi hálózat mélyebb megismerésére. Az érdeklődők megtanulhatják, hogyan használható a hirdetési program ügyfélszerzésre, értékesítésre, cégek ismertségének növelésére. Ez azért különösen fontos, mert napjainkban a hazai lakosság 96,2 százaléka a Google keresőmotorját használja, illetve az interneteléréssel rendelkezők 92 százaléka vásárlás előtt a világhálón böngészik segítség után kutatva.

A nyolcórás tréning során a jelentkezők megismerkednek a Google AdWords hirdetési rendszerrel, elsajátítják a sikeres kampány tervezésének alapjait, megtanulják helyesen beállítani a fiókjukat, tippeket kapnak a kulcsszavakat illetően és még a kampány sikerességének a mérését is elemezhetik a Google Analytics-ben. A szeminárium utolsó részében valós példákon, eseteken keresztül ismerkedhetnek meg jobban az AdWords működésével. Az esettanulmányok egy része az interneten is elérhető.

A kiscsoportos órákat az AdWords hirdetési program Google által kiválasztott szakértői (Fehér Márton – Online Marketing Akadémia és Gandera Balázs – Intren Kft.) tartják. A képzés ára tartalmaz egy 14 ezer forint értékű hirdetési kupont is.

Az első szemináriumok december 4-én és 16-án lesznek, amelyekre a http://www.google.hu/adwords/szeminariumok weboldalon lehet jelentkezni.

Kulcsszavak: Google oktatás

Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01