12 milliárd dollárt ér az SAP márka

forrás Prim Online, 2009. november 27. 17:52

Az SAP a BusinessWeek/Interbrand által közzétett, 100 legjobb globális márkát jegyző listán a 27. helyezést érte el. Ezzel a tavalyi évhez képest négy hellyel javította pozícióját a szoftvercég, melynek márkaértékét 12, 1 milliárd dollárra becsüli az összeállítás.

A lista készítői megjegyzik: „ az SAP az új globális kampányával –’Eljött az ideje egy átlátható, új világnak’- azt a vizionárius, és erőteljes jelenlegi szerepét mutatja be, melyet szoftverei jelentenek az üzleti kapcsolatokban.”

Mint ismeretes, a világ üzleti folyamatainak fele érint SAP rendszereket.

 

Kulcsszavak: SAP +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36