Papírújság videoreklám-melléklettel

MTI Sajtóadatbank, 2009. december 30. 09:24

Első ízben jelent meg videoreklám-melléklettel a Der Spiegel német hírmagazin.

A hetilap hamburgi és düsseldorfi előfizetői kapták hétfőn példányukat egy szétnyitható kártyalapba beépített mini folyadékkristályos megjelenítővel, amely a Volkswagen konszern Park Assist nevű automatikus parkolási információs rendszerét kezdi el propagálni kinyitáskor. A kiadó nem árulta el, hogy mennyibe kerül az új reklámhordozó.

 Az Entertainment Weekly című amerikai hetilapban már tavaly nyáron feltűntek videohirdetések, amelyek a CBS televízió új sorozatait, illetve a Pepsi italgyártó termékeit reklámozták. Az érintettek akkor sem közöltek adatokat a költségről. A Der Spiegel egy menedzsere közölte, hogy a jövőben gyakoribbak lesznek az ilyen "médiumokon átívelő és vevőspecifikus" hirdetések a hetilapnál.
 

Kulcsszavak: média marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32