A szomszéd PC-je mindig zöldebb?
Fejlett IKT-technológiák és módszerek a piacképes üzletvitel szolgálatában
Felmérések szerint a gazdasági visszaesés közepette a vállalatok nagyobb hangsúlyt fektetnek az informatikára, infokommunikációs technológiákra (IKT), megoldásokra mint a válság előtt tették. Az IKT-fejlesztések segítségével várható megtakarítások, illetve költséghatékonyabb és eredményesebb működés tényszerűen megtapasztalt, bizonyított.
A Rendezvény célja, hogy a jelen lévő kkv-k informatikai és gazdasági vezetői számára a szervezők bemutassák azokat a korszerű és környezetkímélő infokommunikációs megoldásokat, melyek akár azonnali költségcsökkentést vagy megtérülést jelentenek és segítségükkel a jelenlegi helyzetben is versenyelőnyre tehetnek szert.
A workshop-tréning témái:
ERP-, CRM, ügyviteli rendszerek, dokumentumkezelés, üzleti intelligens megoldások, call-centerek, it-outsourcing, szerverbérlés, komplex szerverszolgáltatások, komplex infokommunikációs rendszerek, költségkímélő technológiák, biztonságtechnikai rendszerek, adatbiztonság, e-számlázás, e-marketing, e-kommunikáció stb.
Az előadók az IKT-technológiák használatának gyakorlati megközelítéséből indulnak ki, s egyéni, speciális problémákra, kérdésekre is kimerítő válaszokat, segítségeket adnak.
Az előadások pontos tematikáját a későbbiekben közöljük!
Hazai és nemzetközi cégek szakemberei lesznek a trénerek között. A rendezvény ingyenes, csak regisztrációs kötelezettséggel jár.
A regisztráló résztvevők egész napos ellátásáról „Szakmai partnereink” jóvoltából a Piac és Profit gondoskodik.
A rendezvénysorozat első állomása: Budapest, Hungária Westend Hotel
Időpont: 2010. március 11., csütörtök, 10.00-15.00 óráig.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
- Május 18: IDC roadshow Budapesten
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.