A Nokia hivatalosan elismerte, hogy csalódást okozott az N97-tel

Milkovits Gábor, 2010. február 27. 11:14

Anssi Vanjoki, a Nokia marketingért felelős alelnöke a sajtónak nyilatkozva elismerte, hogy a társaság csúcskészüléknek szánt N97-es okostelefonjával „hatalmas csalódást” okozott a felhasználóknak.

Vanjoki az All About Symbian riporterének elmondta, hogy a készülékkel ugyan viszonylag magas eladásokat és nyereséget sikerült elérniük, azonban a felhasználói élmény és minőség terén a telefon igencsak kiábrándítóan szerepelt. Az N97 szoftvere nagyon sok felhasználónál lefagyott, de gondok voltak a web-hozzáféréssel és a hálózati kapcsolódással is. Az azóta kiadott szoftverfrissítésekkel sikerült legalább nagyjából normalizálni a dolgokat. Az eset nem tesz valami jót a Nokia imázsának, amelyet amúgy is igencsak megtépázott a jelentős piacvesztés az okostelefonos szegmensben. Ebben Vanjoki szerint döntő szerepe volt annak, hogy a finn székhelyű mobiltelefon-gyártó túlságosan régóta használja készülékein, és közben folyamatosan javítgatja a mostani Symbian operációs rendszert.

Vanjoki a fenti állításból logikusan levezetve az új, nyílt forráskódú Symbian 3 szoftverben látja a hasonló helyzetek megoldását. Az új Symbian platform a Nokia főmarketinges elmondása szerint jóval inkább felhasználóbarát lesz elődeinél, emellett pedig mentes lesz azoktól a hibáktól, amik megkeserítették sok N97-tulajdonos életét.
 

Kulcsszavak: Nokia mobiltelefon

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01