Komolyabb reklámok a Twitteren
A neves gazdasági lap úgy tudja, hogy a Twitteren megjelenő reklámok hasonló rendszer alapján működnek majd, mint a Google oldalain futó AdWords. Azaz a felhasználók olyan hirdetésekkel fognak találkozni, amelyek tartalmilag kapcsolódnak ahhoz, hogy milyen tárgyú vagy személyekhez kapcsolódó bejegyzéseket keresnek. Az így megjelenő hirdetések ugyanolyan, maximum 140 karakteres formátumban jelennek majd meg, mint maguk a bejegyzések, és állítólag az adott felhasználó által rendszeresen látogatottak között nem lesznek elhelyezve. A WSJ úgy tudja, hogy a Twitter mindehhez valamilyen meg nem nevezett külsős szoftvert vesz majd igénybe, és egyelőre reklámügynökségeket bíz meg a hirdetéskezeléssel, utóbbi szerepet azonban fokozatosan igyekszik átvenni. A mikroblog szolgáltatást használók jelenleg csak pár soros közvetlen reklámokkal találkoznak, a saját felhasználói oldalakon.
Bár a hírt a Twitter részéről egyelőre nem erősítették meg, a lépés eléggé kézenfekvő, ugyanis az üzemeltetők többször is hangsúlyozták, hogy sem a felhasználóktól, sem pedig a külsős alkalmazásfejlesztőktől nem szándékoznak díjat beszedni. Alex Payne, a Twitter API egyik fejlesztője ugyanakkor saját blogbejegyzésében kilátásba helyezte, hogy a jövőben egy számítógépre telepíthető szoftververziót is megjelentetnek a szolgáltatáshoz, amely a mostaninál jóval több funkciót tartalmaz majd. Ennek részletei egyelőre nem ismertek, ugyanakkor azt lehet tudni, hogy a Twitter munkatársai már használnak belőle egy tesztváltozatot a cégen belül.
Kapcsolódó cikkek
- Feliratkozásra kényszerítő veszélyes hibát javított a Twitter
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Tartanak a kisvállalkozások a közösségi média veszélyeitől
- Reklámok a Twitteren is
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere
- Mától az iWiW-en is lehet csiripelni
- Az öregedő brit kémek képtelenek használni az internetet
- Kínába irányították a YouTube, a Facebook és a Twitter adatforgalmát
- 1 százalékra csökkent a spam a Twitter-en
- Magyarországon is kapható az LG első Android telefonja
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.