Az iPad debütálásával egy napon elindítja e-book üzletágát a Kulcs-Soft
2009 elején az elsők között kezdte hazánkban az iPhone-ra való fejlesztést. Piacvezetőként mostanra már 9 saját programot jelentetett meg, melyeket több mint 40 000 alkalommal töltöttek le felhasználók az Apple online program boltjából, az Apple Store-ból.
Április elejétől az iPad-re is letölthető lesz a KS-reader, amely már most több mint 40 ingyenes magyar nyelv$nál különböző műfajokban. Az innen letöltött művek egyedi formátumuknak és a Kulcs-Soft szakértelmének köszönhetően maximális biztonságot nyújtanak a felhasználóknak és a kiadóknak egyaránt.
A Kulcs-Soft elsősorban gyerekek számára szóló tartalmak, oktatási anyagok fejlesztését, valamint a kortárs magyar irodalom felkarolását tekinti feladatának a magyar e-könyv piacon. Ezért több kiadóval keresik az együttműködés lehetőségét, hogy minél több kiadvány jelenhessen meg e-formátumban is.
Az új üzletágat Hapák Samu vezeti, aki előzőleg a Team Magyarország Reklámügynökség tulajdonosa és stratégiai igazgatója volt, illetve a flokkk.com kulturális projekt létrehozója.
Kapcsolódó cikkek
- Dupla vagy semmi?
- Az iPad megeszi a Machintost reggelire?
- Az iPadeken is elérhető lesz a cenzúrázatlan Playboy
- Book Saver: A digitális könyvfaló
- A Google megvásárolta az eBook Technologies-t
- Jövő héten indul Rupert Murdoch iPadre tervezett napilapja
- Lehet, hogy már február elsején jön az új iPad?
- Korszerűbb Skype for iPhone: immár videóhívások is
- iPad a képviselőházban
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.