DLP: adatszivárgást gátló Check Pont megoldás
A Check Point DLP részletes biztonsági szabályzatokat kínál, miközben megtanítja a felhasználóknak az ilyen folyamatok alkalmazását. Check Point szerint DLP megoldása lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy a szándékos és véletlen adatvesztéssel szembeni védelem mellett egységesen kezelhessék a biztonsági szabályzatokat és képezzék a felhasználókat.
A UserCheck technológia révén a vállalatoknak lehetősége van rá, hogy az alkalmazottakat egy pop-up ablak vagy egy e-mail figyelmeztesse, ha éppen veszély fenyegetheti a vállalati adatokat és egyben azonnali cselekvésre késztesse őket az adatvesztés megelőzése érdekében. A webre feltöltött vagy elektronikusan küldött fájlokat a Check Point új technológiáján alapuló MultiSpect megoldás kezeli. Ez a többfunkciós elemzés valamennyi adatfolyamot ellenőrzi és nagy pontosságú információval szolgál a felhasználók, az adattípusok és -folyamatok tekintetében. A Check Point DLP megoldása több mint 250 kipróbált és már bizonyított biztonsági szabályzatot is tartalmaz, ezzel lehetővé téve a vállalatok számára, hogy az első pillanattól kezdve, költséges szakmai szolgáltatások igénybevétele nélkül tudják biztosítani adataik védelmét.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetlen éintéssel elérhető, biztonságos hozzáférés a vállalati adatokhoz mobil eszközökről
- A Check Point Abra terméke díjat nyert az ITBN 2010-en
- A Check Point az ITBN 2010-en
- A Check Point második negyedéves eredményei: emelkedő bevételek
- Adatvédelmi start-up céget vásárolt a Check Point
- Check Point biztonsági termékek kkv-k számára
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Biztonságfelügyeleti megoldás a Check Pointtól
- Biztonságos mobil munkavégzés közös Check Point-SanDisk fejlesztés nyomán
- Check Point: veszélyben a jóhiszemű Facebook-felhasználók
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.