Az LG Electronics javította eredményeit
A világ második számú tévégyártója és harmadik számú mobiltelefon-gyártója, a dél-koreai LG Electronics szerdán 675 milliárd vonos (457,7 millió euró) adózott eredményt jelentett az első negyedévről az egy évvel korábbi, 200 milliárdos veszteség helyett.
Az elemzők átlagosan csak 452,7 milliárd vonra számítottak most.
A bevétel 13,7 billió vonra gyarapodott 12,209 billióhoz képest.
A beszámoló szerint nagyszerűen alakult a lapos képernyős tévék, a hűtőgépek és a mosógépek értékesítése, de a telefonkészülékek piaca még szűkös maradt a cég számára. Az adózott eredményhez a cég befektetéseinek hozama is erősen hozzájárult - amiképp tavaly ezek
vesztesége is sokat nyomott a latban -, miközben az üzemi eredmény szerényebben nőtt, 529 milliárd vonra a tavalyi első negyedévi 516 milliárdhoz képest.
Kapcsolódó cikkek
- A világ legkeskenyebb okostelefonja és szemüveg nélküli 3D kijelző
- Wi-Fi Direc: vezeték nélküli adatátvitel Hotspot nélkül is
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Az LG töretlenül hisz a 3D-ben, ezt januárban is megmutatja
- Ennio Morricone zenét komponál az LG okostelefonokhoz
- Diákok fejleszthetnek Android alkalmazásokat LG telefonokra
- Nem minden 3D szemüveg kényelmetlen és csúnya
- LG Android okostelefon kétmagos processzorral
- Dual processzoros Android-telefon
- Ráadás garanciák az LG-től
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.