Megnyílt a "Jövő Áruháza" Szolnokon
Szolnokon megnyílt a "Jövő Áruháza". A projekt a Magyar Telekom és Szolnok városa által egy évvel ezelőtt indított intelligens városprogram része. A T-City a szolnokiak számára biztosítja a Magyar Telekom új termékeinek és szolgáltatásainak elérését; ezen kívül a város lakói és vállalkozásai tesztelhetik a legújabb fejlesztéseket és segíthetik ezek tökéletesítését tapasztalataikkal, javaslataikkal.
A "Jövő Áruháza" megoldásait a Szolnokon található Szandaszőlősi Coop Szuper üzletben állították üzembe az együttműködő partnerek, a Magyar Telekom, a Coop Hungary, a Coop Szolnok, a Bizerba, a Laurel, a KFKI és az Origo szakemberei.
A "Jövő Áruházában" több egyedülálló szolgáltatás is elérhetővé vált - ilyen például az Origo által biztosított Bluetooth totem (oszlop), melynek segítségével a vásárló megismerheti a legfrissebb híreket, akciókat. Ezeket az információkat az ügyfél megkaphatja a mobiljára, csak annyi szükséges, hogy a bluetooth kapcsolat aktív legyen. A "Jövő Áruházában" számos olyan fejlesztés található, amely megkönnyíti a vásárlást. Például a Laurel által szállított digitális polccímke a termék árán kívül számos más információt is megjelenít, többek közt a termékösszetevőket vagy a származási országot is, így segít a vásárlóknak választani. A Bizerba intelligens mérlegei segítségével a vásárlók ételkészítési ötleteket, tanácsokat kaphatnak a mérlegre helyezett termékekkel kapcsolatban.
Ahhoz, hogy a vásárlás igazi élmény legyen, a "Jövő Áruháza" projekt keretében a vevő Borajánló és Recept kioszkokkal is találkozhat.
A "Jövő Áruházában" lehetőség van exkluzív akciók, kedvezmények igénybevételére a Mobil Kuponok használatával. A Mobil Kuponokat a már bemutatott Bluetooth totemről tölthető le a vásárló, beváltása az intelligens kasszáknál történik - ahol a pénztáros egyszerűen leolvassa a kupont a telefon kijelzőjéről. Ezen felül lehetőség van MobilFizetésre is, amellyel a vevő egyszerűen és biztonságosan, mobiltelefonja segítségével fizethet a pénztárnál.
Kiegészítő szolgáltatásként a "Jövő Áruháza" egész területén, az üzlet plazmatévéin a vevő tájékozódhat a boltban futó akciókról, megismerheti a "Jövő Áruháza" fejlesztéseit, és egyéb hasznos tartalmakkal is találkozhat.
Kapcsolódó cikkek
- Origo-HomeSys szándéknyilatkozat: februártól tévén jöhet az internet
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- "hello holnap!"
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Feltölthetjük-e a céges partin főnökünkről készült fotót egy közösségi oldalra?
- Petíció T-Home, Beszélgessünk! Fórumért
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.