Interaktív videókapcsolat köti össze a vébé szurkolóit a csapatokkal, játékosokkal és edzőkkel
Az ESPN a szélessávú hálózatra támaszkodva átalakítja a sporttelevíziós szolgáltatások világát azzal, hogy több friss és újszerű tartalmat és jobb hozzáférést biztosít a szurkolóknak a játékosokról és edzőkről készült egyedi videoanyagok, a „kulisszák mögött” készült tudósítások révén.
A hagyományos távinterjúk költségeihez képest komoly megtakarítást ér el az ESPN azzal, hogy a Cisco TelePresence technológiáját használja exkluzív tudósítások készítéséhez. A fokvárosi és Port Elizabeth-i helyszínek több száz kilométerre vannak a johannesburgi nemzetközi közvetítő központtól. A Cisco technológiájának felhasználásával az ESPN állandó hozzáférésű virtuális stúdiót hoz létre, így közvetítőkocsikat sem kell küldenie a távoli stadionokhoz.
Az egyetlen gombnyomással létrehozható TelePresence kapcsolat alkalmazásával az ESPN interjúkat készít majd az eseményre ellátogató külföldi politikusokkal és más neves személyiségekkel, és a szurkolók is elmondhatják véleményüket a meccsekről. A TelePresence segítségével rögzített interjúkat a futballrajongók az egész világon megtekinthetik majd az ESPN labdarúgással foglalkozó weboldalain.
A labdarúg- vébére a Deutsche Telekom, a Cisco és a Deutscher Fußball-Bund (DFB – Német Labdarúgó-szövetség) is tovább bővítették együttműködésüket. A két technológiai vállalat most a német labdarúgó-válogatott dél-afrikai főhadiszállását látta el Cisco TelePresence rendszerrel. Így a DFB vezetőségének Dél-Afrikában és Németországban tartózkodó tagjai a legkiválóbb kép- és hangminőségben kommunikálhatnak egymással. A technológia tenger alatti üvegszálas kábeleken hozza létre a kapcsolatot, és légvonalban 8000 kilométeres távolságot hidal át.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco: 18-szorosára nő öt év alatt a mobil adatforgalom
- Cisco: drasztikus mértékben csökkent a spamek száma
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- Megjelent a Sony Ericsson XPERIA active Billabong Edition
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Euro 2012 számológépek a Canon-tól
- Élő fogadás bwin-nel androidos telefonokról és iPhone-okról
- Sportklub a T-Home-nál
- FIFA 12: kezdőrúgás kizárólag az Xperia PLAY okostelefonon
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.