E-számla: már a UPC-nél is papírmentesen intézhető a díjfizetés
A UPC nyereményakcióval buzdítja ügyfeleit, hogy számláikat ne sárga csekken, hanem elektronikus úton fizessék be. Az e-számlával ráadásul nemcsak a környezetet kíméljük, de az időrabló és fáradságos postai sorban állást is elkerülhetjük.
A UPC most arra buzdítja ügyfeleit, hogy ők is csatlakozzanak a környezettudatos európai fogyasztókhoz, és kérjenek e-számlát díjfizetéseik rendezéséhez. Ha mindannyian így tennének, havonta kb. 10 tonna papírt spórolhatnának meg a vállalattal közösen, és 160 fa kerülhetné el a kivágást.
Az elektronikus számla bármikor visszakereshető és kinyomtatható, a befizetési határidőre email és sms is figyelmeztethet, így kevésbé fordulhat elő, hogy feledékenységből késedelembe esünk. A UPC ügyfeleinek háromnegyede azonban még mindig csekken fizeti be a havidíjat, de fennmaradó részük sem tisztán „papírmentes ügyfél”, hiszen sokan átutalással ugyan, de papírszámla ellenében fizetik meg a havi összeget. Aki viszont átáll az e-számlára, az nemcsak a postai sorban állástól menekül meg, de maga is hozzájárulhat a környezet épségének megőrzéséhez.
A UPC e-számla szolgáltatásához a www.dijnet.hu oldalon kell regisztrálnia az ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkek
- Barcelona-Real Madrid 3D-ben a UPC teljes kábelhálózatán
- A UPC megvásárolja a Fibernet kábelhálózatainak egyharmadát
- Tovább bővül a UPC kábeles HDTV műsorkínálata
- Nőtt a digitális televíziózásra előfizetők száma
- UPC-támogatás: havidíj-jóváírás a felsőzsolcaiaknak
- Internetes számlázási rendszer vállalatoknak
- Számlázás gyorsan, postaköltség nélkül: az APEH szerint szabályos
- Erősíti digitális tévés szolgáltatását a UPC
- Biztonságos internet gyermeknapra
- 3D műsortovábbítás a UPC-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.