E-számla: már a UPC-nél is papírmentesen intézhető a díjfizetés
A UPC nyereményakcióval buzdítja ügyfeleit, hogy számláikat ne sárga csekken, hanem elektronikus úton fizessék be. Az e-számlával ráadásul nemcsak a környezetet kíméljük, de az időrabló és fáradságos postai sorban állást is elkerülhetjük.
A UPC most arra buzdítja ügyfeleit, hogy ők is csatlakozzanak a környezettudatos európai fogyasztókhoz, és kérjenek e-számlát díjfizetéseik rendezéséhez. Ha mindannyian így tennének, havonta kb. 10 tonna papírt spórolhatnának meg a vállalattal közösen, és 160 fa kerülhetné el a kivágást.
Az elektronikus számla bármikor visszakereshető és kinyomtatható, a befizetési határidőre email és sms is figyelmeztethet, így kevésbé fordulhat elő, hogy feledékenységből késedelembe esünk. A UPC ügyfeleinek háromnegyede azonban még mindig csekken fizeti be a havidíjat, de fennmaradó részük sem tisztán „papírmentes ügyfél”, hiszen sokan átutalással ugyan, de papírszámla ellenében fizetik meg a havi összeget. Aki viszont átáll az e-számlára, az nemcsak a postai sorban állástól menekül meg, de maga is hozzájárulhat a környezet épségének megőrzéséhez.
A UPC e-számla szolgáltatásához a www.dijnet.hu oldalon kell regisztrálnia az ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkek
- Barcelona-Real Madrid 3D-ben a UPC teljes kábelhálózatán
- A UPC megvásárolja a Fibernet kábelhálózatainak egyharmadát
- Tovább bővül a UPC kábeles HDTV műsorkínálata
- Nőtt a digitális televíziózásra előfizetők száma
- UPC-támogatás: havidíj-jóváírás a felsőzsolcaiaknak
- Internetes számlázási rendszer vállalatoknak
- Számlázás gyorsan, postaköltség nélkül: az APEH szerint szabályos
- Erősíti digitális tévés szolgáltatását a UPC
- Biztonságos internet gyermeknapra
- 3D műsortovábbítás a UPC-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.