Elsősorban IT vállalkozások kommunikációjával foglalkozik az új, provokatív ügynökség
Az április elején bejegyzett, most bejelentett Petrányi & Széll PRovocative Communications fő ügyfele az ESET szoftverek magyarországi képviseletét ellátó Sicontact.
A PS:PRovocative tisztán magyar tulajdonban lévő új marketingkommunikációs és pr ügynökség, melynek alapítói és tulajdonosai Petrányi Rita és Széll András. A vállalkozás a hagyományos sajtókommunikáció mellett foglalkozik keresőmarketinggel és keresőoptimalizálással, online PR-al, közösségépítéssel, valamint ügyfeleinek társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatos CSR jelentések elkészítésével.
"Csapatunk jelenleg 4 főből áll. A cégen belül csak a kulcsfontosságú szaktudást építettük fel, a grafikai munkák, a programozás és a rendezvényszervezés területein pedig kipróbált, magas színvonalú munkát végző alvállalkozók segítségét vesszük igénybe" - mondja Petrányi Rita.
"Az ESET magyarországi képviseletét ellátó Sicontact Kft.-nek április eleje óta dolgozunk, de személyesen már 5 éve foglalkozom a cég marketing és PR kommunikációjával" - emeli ki Széll András, aki a Sakkom Interaktív ügyvezetői posztjáról állt fel, miután a cégben birtokolt tulajdonrészét eladta korábbi társának. A szakember neve jól ismert az IT kommunikáció világában. A Business Online magazin főszerkesztőjeként kezdte pályafutását, majd Kolma Kornéllal együtt megalapította és 5 évig vezette a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és PR ügynökséget, tavaly pedig az Év Fiatal Informatikai Vállalkozója díjra jelölték.
A PS:PRovocative vezetői a cégnév megválasztásával kifejezték, hogy a magyar ügynökségek között egyedi szemlélettel szeretnének új megközelítést adni a kommunikációnak. "Azt gondoljuk, hogy változásokra van szükség. Nem szabad bután másolni próbálni a nyugati divattrendeket, és olyan projekteket finanszírozni, melyek feltételezésekre épülnek. Meg kell hallgatni a magyarországi fogyasztók igényeit, a marketingkutatások eredményei alapján pedig folyamatosan újra kell hangolni az üzleti folyamatokat is" - mondja Széll András.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi veteránjármű-oldal a Sakkomtól
- Új trójaiak a falak között
- Felgyorsult a NOD32
- Nincs érdemi változás a vírustoplistán
- Frissíteni kellene a Windowst
- NOD32 Macintoshra és Linuxra is
- Nem gyengül a Conficker féreg
- Windows 7-kompatibilis a NOD32
- Áradnak a kéretlen reklámprogramok a gépeinkre
- ESET Mobile Antivirus magyarul
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.