Azonnali hatállyal távozik a Fujitsu elnök-vezérigazgatója
Richard Christou-ról
Richard Christou a Fujitsu Limited igazgatóságának vezető alelnökeként a vállalat minden üzleti tevékenységéért felelős kivéve a Japánon belüli üzleti folyamatokat. 2010 júniusától ő tölti be a Fujitsu Technology Solutions ügyvezető-elnöki pozícióját is.
Christou 2008 júniusától a globális Business Group elnökeként irányította a Japánon kívüli üzleti tevékenységeket. Sikeresen egyesítette a Fujitsu globális termék és szolgáltatások portfolióját, a csoporthoz tartozó vállalatok regionális egységekbe szervezésével pedig javította az ügyfél kapcsolatokat és a hatékonyságot.
2000 és 2007 között Christou a Fujitsu Services európai leányvállalatának ügyvezető elnökeként az angol kormány második legnagyobb szolgáltatás szállítójává és a Fujitsu Japánon kívüli legnagyobb önálló üzleti egységévé fejlesztette azt.
Christou B.A. és M.A. bölcsészeti egyetemi diplomákat szerzett Cambridge-ben. Jelenleg Tokióban él, szereti az operát, színházat és irodalmat.
Kapcsolódó cikkek
- Andrea Gaal a nemzetközi disztribútori hálózat vezetőjeként folytatja pályafutását
- Laczkó Tóth Gergely a GTS Hungary új ügyvezető igazgatója
- Új ügyvezető igazgató a Canon Hungária élén
- Fujitsu STYLISTIC M532 Android táblagép: munka és szórakozás
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Professzionális 2D/3D hibrid kijelző a Fujitsutól
- A Fujitsu beszédfelismerésen alapuló információlekérő technológia okostelefonokhoz
- Új felső kategóriás tárolórendszer a Fujitsutól
- A Fujitsu új felügyeleti szoftverekkel fokozza az adatközpont
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.