Egyre fontosabb az internet az amerikaiak számára
A Los Angeles-i Dél-kaliforniai Egyetem kutatói által készített vizsgálat résztvevőinek 82 százaléka használja az internetet. A megkérdezettek csaknem fele (49 százaléka) kommunikált már blogokon vagy mikroblogokon, például a Twitteren. A szolgáltatásért viszont senki sem szeretne fizetni.
Az Annenberg kommunikációs és újságíró-iskola a digitális jövő kutatására specializálódott hosszú távú projektjének keretében kilenc éve vizsgálja az internethasználati szokásokat.
Megállapították, hogy az átlagosan internetezésre fordított idő az Egyesült Államokban eléri a heti 19 órát. A legújabb kutatások szerint a felhasználók hetven százalékát zavarják az internetes reklámok.
Kapcsolódó cikkek
- Ötdekás a világháló
- A közösségi média felértékelte a vásárlók pozícióját
- Szuperintelligens város lehet Budapest
- Az internet maga a digitális vadnyugat
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Kelet-Magyarország vezet az okostelefon-használatban
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Az Amnesty International elitéli, hogy Vodafone engedelmeskedett az egyiptomi tiltásnak
- Az egyiptomi kormány kötelezte a szolgáltatókat, hogy állítsanak le minden internet-kapcsolatot
- Mit hozott a kétezres évek első évtizede?
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.