Mintegy 400 család otthona épül újjá a Magyar Telekom támogatásával
A Magyar Telekom által júniusban adományozott 60 millió forintos támogatásból mintegy 400 rászoruló árvízkárosult család otthonának újjáépítése valósul meg. A pénzadományt az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére létrehozott átfogó támogatási csomagja keretében ajánlotta fel a szolgáltató, és azt otthonuk újjáépítésére használják fel a rászoruló családok a Magyar Vöröskereszt közreműködésével.
A május-júniusi árvízi veszélyhelyzet időszakában érkezett adományokat elsősorban az azonnali segítségnyújtásra fordította a Magyar Vöröskereszt. Az adományoknak köszönhetően több mint 6 ezer árvízkárosult családnak juttattak el főleg tartós élelmiszerből, tisztító- és tisztálkodási szerekből, ásványvízből összeállított csomagokat országszerte az árvíz elleni védekezés és a mentés idején. A munka oroszlánrésze azonban a krízishelyzet elhárítása után, a helyreállítás és újjáépítés időszakában zajlik, így ekkor kerül sor a pénzadományok nagy részének felhasználására is.
Az árvízkárosultak részére felajánlott pénzadományok nagyobb hányadát az újjáépítés finanszírozására fordítja a Magyar Vöröskereszt. Ennek megfelelően a Magyar Telekom által júniusban adományozott 60 millió forintos összegből mintegy 400 rászoruló árvízkárosult család otthonának újjáépítése valósul meg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével, elsősorban különféle építőanyagok (tégla, cement, cserép stb.) vásárlásával. Az ugyanakkor felajánlott 200 darab T-Mobile Domino kártyás, díjmentesen használható mobilkészüléket pedig idős árvízkárosult személyek között osztják ki az árvíz sújtotta településeken, a Magyar Vöröskereszt helyi szervezeteinek segítségével.
A Magyar Telekom májusban az elsők között sietett az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére, amikor – a társszolgáltatókkal összefogva – árvízi segélyvonalat indított a 1749-es számon. A T-Home és a T-Mobile emellett az 1752-es nemzeti segélyvonal indításában és működtetésében is szerepet vállalt.
A károk enyhítése és a szolidaritás kézzelfogható kifejezése érdekében a Magyar Telekom több intézkedésből álló, átfogó támogatási csomagot hozott létre.
Ennek keretében 60 millió forintos támogatást ajánlott fel az árvízi munkálatok elősegítésére, továbbá 200 darab T-Mobile Domino kártyával ellátott, díjmentesen használható mobiltelefont bocsátott az árvíz sújtotta településeken élő és a mentési munkálatokban résztvevő lakosság rendelkezésére. A Magyar Telekom saját alkalmazottai körében is adománygyűjtést indított. A munkatársak által felajánlott összegeket a vállalat azok kétszeresével kiegészítette, majd eljuttatta a károsultakhoz. A Magyar Telekom támogatásával június 22-én, a Művészetek Palotájában szervezett jótékonysági gálaest teljes nettó bevételét ugyancsak az árvízkárosultak megsegítésére ajánlották fel a közreműködő zeneművészek. A támogatási csomag részét képező pénzadományok és eszközök a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jutnak el a rászorulókhoz. Legutóbb a szolgáltató a térség legsúlyosabb árvízkárokat szenvedett 10 településén élő előfizetői részére jóváírta a vezetékes T-Home szolgáltatások (tv, internet, telefon) egyhavi díját a júliusban érkezett számlák összegéből.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- "hello holnap!"
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- A Facebook alapítói is csatlakoztak Bill Gates filantróp kampányához
- Adomány segít a mentőszolgálat számítógépparkjának fejlesztésében
- Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Feltölthetjük-e a céges partin főnökünkről készült fotót egy közösségi oldalra?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.
Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en
A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R* területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.
Indul a K&H STEM pályázat: az IT hallgatók innovatív megoldásait várják
Technológiai pályázatot hirdet a K&H a hazai IT képzést nyújtó felsőoktatási intézmények hallgatói számára, hogy elismerje azon fiatal szakembereket, akik kiemelkedő szakmai, tudományos dolgozataikkal hozzájárulnak az új, innovatív megoldások kitalálásához és inspirációként szolgálnak mások számára. A közel 2 millió forint anyagi támogatást és szakmai projektmunkában való részvételi lehetőséget biztosító pályázatra alap- és mesterképzés kategóriákban, összesen 8 témakörben – köztük AI, fintech és felhőtechnológiában – lehet jelentkezni itt.
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.