Mobilon is elérhető lesz az SAP
A Sybase felvásárlása után három hónappal az SAP és a Sybase vezetői három területre vonatkozólag jelentették be a termékfejlesztés stratégiai irányait. Ezek a vállalati mobilitás, az üzleti analitika és a vállalati információ menedzsment rendszerei. Az SAP a bejelentéssel párhuzamosan megerősítette, hogy a Sybase különálló egységként működik majd a cégen belül, és a Sybase termékeire folyamatos lesz a terméktámogatás.
A következő 9 hónap alatt nyílt szabványokon alapuló mobilplatformot fejlesztenek a cégek, mely minden jelentősebb mobil operációs rendszeren képes futni, valamint minden főbb mobiltípust támogat. A vállalatok az iparág legszélesebb körű információ menedzsment megoldás portfólióját hozzák létre azáltal, hogy az SAP alkalmazásait a Sybase adatmenedzsment szervereire is optimalizálják majd, és így az ügyfelek több adatbázis platform közül választhatnak SAP alkalmazásaik számára. A vállalatok ezen túlmenően nagyteljesítményű, végponttól-végpontig terjedő üzleti analitika infrastruktúrát kínálnak hamarosan az ügyfeleknek.
Az SAP továbbá nyilvánosságra hozta, hogy memória alapú számítási technológiáját a Sybase is értékesíteni fogja.
Kapcsolódó cikkek
- A MorphoLogic Lokalizáció Kft. csatlakozott az SAP EcoHubhoz
- Biztonsági szoftvertermékeket vásárol az SAP a SECUDE-tól
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
- Valós idejű analitikai céleszköz az SAP-tól
- 1,3 milliárd dolláros rekord kártérítést fizet az SAP az Oracle-nek
- Iphone-ról, Ipad-ról is elérhető a SAP Business One
- 120 millió dollárt fizet az SAP az Oracle-nek, hogy ne legyen büntetőper
- SAP-beruházás mellett döntött a magyar FHB Bankcsoport
- Egyszerűbb SAP-alkalmazástelepítés a SUSE Linux rendszereken
- Nagy siker a MorphoLogic ELMS
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.