Növeli árbevételét a Panasonic Magyarország
A társaságnak az elmúlt évben a szórakoztatóelektronikai termékek eladásából származott a legnagyobb, 7,9 milliárd forintos árbevétele, s e szegmensben 21 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik - mondta Stark István, a társaság vezérigazgatója.
A 47 munkatárssal dolgozó, termékeit viszonteladókon keresztül forgalmazó Panasonic Magyarország több szegmensben is piacvezetőnek számít, egyebek mellett a hifiberendezések, a CD- és videolejátszók területén. A vezérigazgató szerint a cég az asztali és hordozható CD-lejátszók piacának például 52, illetve 44 százalékát mondhatja magáénak, s 50 százalék feletti részesedése van a walkmanpiacon is.
A társaságnak jelentős, mintegy 2,5 milliárd forintos árbevétele származott tavaly a GSM-mobilkészülékek eladásból is - közölte Stark István. Hozzátette: a területen 10 százalékos piaci részesedéssel rendelkeznek, ám azt nem árulta el, hogy tavaly összesen hány készüléket adtak el.
Stark István úgy vélte, mivel a szórakoztatóelektronikai piacon az erős verseny miatt már csak nagyon nehezen tudják erősíteni pozícióikat, a jövőben e szegmensben elsősorban a színes televíziók piacán meglévő 10 százalékos részesedésüket szeretnék növelni, s emellett a digitális, multifunkcionális fekete-fehér fénymásolók eladására koncentrálnak. Ez utóbbi területen az év végére 8 százalékos részesedést akarnak elérni.
A Panasonicnak nincs gyártókapacitása Magyarországon, de a Videoton bérmunkában minihifitornyokat állít elő számára.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- Panasonicra nevezi át magát a Matsushita
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Jó negyedéves eredményekről számolt be a NEC és a Matsushita
- Közös WCDMA mobiltelefonos céget alapít a Matsushita az NEC és a Texas Instruments
- A Panasonic építi a világ legnagyobb PDP panel gyárát
- Panasonic: új termékek bemutatója
- 6-8 százalékkal csökkennek a szórakoztató elektronikai termékek árai
- Panasonic: új Lumix digitális kamerák és Lumix-díj
- A Matsushita idén 20 százalékkal több Panasonic mobilt akar eladni
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.