AdWordsben szórják el pénzüket a cégek
Sok márka nem érti a Google AdWords rendszer lényegét, így olyan hirdetéseket jelenítenek meg, melyekre csak elszórják pénzüket.
A Google Adwords kétségkívül napjaink egyik legzseniálisabb hirdetési rendszere, mégis az egyik legtöbbször félreértett online marketing eszköz - állítja Széll András, a PS:PRovocative pr ügynökség ügyvezetője. A szakember szerint az egyik leggyakoribb tévedés az Adwords-szel kapcsolatban, amikor olyan kulcsszavakra is hirdetnek a cégek, melyekre egyébként az organikus találatok között is az elsők.
Ilyen hibát az informatikai cégek közül itthon az IBM, a HP, a Symantec és a Sony is elkövet, az autómárkák közül pedig a Ford, a Skoda, a Renault, a Toyota és a Nissan képviselete esik ebbe a csapdába.
A szakértő szerint amennyiben az organikus találatok között az első helyen szerepel cégünk vagy termékünk linkje a Google keresési listájában, nincs értelme fizetni a Google AdWords hirdetésekért. „Ilyen esetekben az úgynevezett megjelenés tervezés eszközét kell használni, vagyis optimalizálni kell, hogy milyen információkat jelenítsen meg rólunk a kereső” - hangsúlyozza Széll András, aki szerint nekünk kell tudatosan megtervezni, hogy milyen üzenetekkel találkozzanak az internetezők, amikor a keresőket használják. „Mivel a Google egy találathoz több linket is képes megjeleníteni, érdemes például az akciókat külön oldalra kiemelni. Így a felhasználók közvetlenül találkozhatnak ezzel a linkkel."
Jó példaként az Apple és a PS:PRovocative ügyfelei közé tartozó ESET magyarországi weboldalait lehet megemlíteni. „Az előbbi jó példa arra, hogy a változó marketingüzeneteket, akciókat is ki lehet emelni az organikus találatok között, míg az ESET weboldalának fejlesztése során arra törekedtünk, hogy az organikus találatok között megjelenjenek azok a gyorslinkek, melyek segítségével az internetezők a számukra fontos tartalmat közvetlenül elérik” - emeli ki Széll András.
A témáról bővebben a Kreatív Online-on lehet olvasni.
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Lopott a Google vagy sem?
- Változások a Google élén
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- A Google megvásárolta az eBook Technologies-t
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- A szudokut is megoldja a Google
- CES: A Google elhúzza a mézesmadzagot
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Android bug: eltévedt SMS-ek
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink
Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.
Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone
A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.