Tartósan a legjobb!
Finanszírozási és üzemeltetési megoldás a Sixttől
- Mire kínál megoldást, hogyan mutathat kiutat a tartós bérlet és flottamenedzsment?
A 2008-2009 fordulóján kicsúcsosodó gazdasági válság az autóipar, majd az autópiac területén éreztette leginkább hatását, látványos megtorpanásokat és zuhanásokat produkálva a termelés-kínálat-kereslet területén. A Sixt Leasing által nyújtott tartósbérlet és flottamenedzsment szolgáltatás kkv-k és nagyvállalkozások számára finanszírozási és üzemeltetési megoldást kínál, ésszerűsítve és megkönnyítve az anyagi terheket. Cégautót alapvetően pénzügyi lízing keretében is beszerezhet egy vállalat. Egy alapos elemzést követően, a Sixt leasing keretében kínált egyedi pénzügyi előnyöknek köszönhetően a cégautó vásárláshoz képest azonban a tartós bérlet jobb alternatívát kínál.
- Hogyan foglalná össze a tartós bérlet lényegét?
Alapvetően hét pontban szoktuk partnereink részére összefoglalni a tartós bérlet előnyeit, melyek a következők: egyedülálló kedvezmények, elszámolható bérleti és fenntartási költségek, felszabaduló tőke, ezzel párhuzamosan javuló cégmérleg és kedvezőbb nyereségmutatók, valamint költséghatékony flottamenedzsment. A Sixt jelentős flottavásárlóként, illetve a Wallis Csoport tagjaként komoly kedvezményt tud elérni a gépjármű márkakereskedőknél és importőröknél. Ezek a kedvezmények mind a gépkocsi vételárára, mind a szervizdíjakra, mind pedig a kiegészítőkre - például a gumiabroncsokra - vonatkoznak, melyeket a Sixt a hosszú távú együttműködés keretében szinte 100%-osan átad ügyfeleinek. Tartós bérlet esetén a teljes bérleti díj, valamint a különböző szervízdíjak, biztosítások és karbantartások elszámolhatók költségként. Egyértelműen a vállalatok gazdálkodását segíti az a felszabaduló tőke, amit a társaságok egyébként cégautók vásárlására fordítottak volna. Ugyanakkor a flottamenedzsment igénybevételével nem kell plusz erőforrást szánni a flotta karbantartására, üzemeltetésére sem, a Sixt tartós bérleti szolgáltatásához kötődő flottakezelés ezt a terhet is leveszi partnereink válláról.
- Mi az a plusz, amit a tartós bérlet és a flottakezelés kapcsán biztosítani tudnak partnereiknek?
A visszajelzések alapján a gazdaságosság mellett a tapasztalat, a megbízhatóság, a kapcsolat és a rugalmasság az, ami fontos az ügyfeleinknek. Együttműködésünket mindig egy igen részletes és széleskörű igényfelméréssel kezdjük, közösen gondolkodva leendő partnerünkkel a vállalat számára legtesthezállóbb flotta kialakításában. Hatékony segítséget tudunk nyújtani a leggazdaságosabban működtethető autók kiválasztásában, majd azok üzemeltetésben, az autókkal kapcsolatos vállalati szabályzat kialakításában, de a flotta utóéletében, így a kiöregedő autók értékesítésében is. Kiegészítő szolgáltatásaink közé tartozik továbbá a teljes körű javítás, az üzemanyagkártya, a tartalékautó biztosítása, a gumiabroncs költségek vagy éppen a szervízsofőr-szolgálat, melyekből ügyfeleink rugalmasan állíthatják össze az igényeiknek legmegfelelőbb csomagot.
- Mivel tudja a Sixt az egyre bővülő piaci kínálatban megőrizni pozícióját?
Legnagyobb előnyként emelném ki, hogy egyszerre foglalkozunk rövid távú autókölcsönzés és tartós bérlet üzletággal. Így a szinergiának köszönhetően azonnal, első kézből tudunk reagálni a tartós bérlet, flottakezelés esetében esetleg felmerülő csereautó igényekre, például amikor az állandó gépkocsi meghibásodik, vagy a kötelező szerviz ideje alatt. A bérlő cég esetében mindezen nehézségek tehát nem okoznak fennakadást, így segítjük elő a gördülékeny munkamenetet.
- Tekinthetjük-e mára már bevett szokásnak a flottaépítés ezen módját?
Mondhatjuk, hogy a pár éve kialakult gazdasági, pénzügyi helyzetben mindenki több megoldást megvizsgál, így talán többen eljutnak a tartós bérletig is. Voltak cégek, akik a gazdasági válság hatására a cégautóktól megszabadulni voltak kénytelenek, mert fizetésképtelenné váltak, de többségében éppen a nehézségeknek köszönhetően az eddig a cégautóra mást megoldást választók átpártoltak a tartós bérletre, belátva annak előnyeit.
Parókai Beáta – Leasing Manager, Atrium Centers Management plázafejlesztő és üzemeltető
Az Atrium Centers Management több éve partnere a Sixt rent a car – Wallis Autópark-kezelő Kft.-nek. Évekkel ezelőtt a konkurencia ajánlatait is figyelembe véve döntöttünk a Sixt mellett, mely döntésben akkor alapvetően a nemzetközi háttér, a szolgáltatások sokrétűsége és a piacképes ajánlat volt a meghatározó. Ma már a tervezhetőség, az együttműködés során nyújtott professzionalitás, rugalmasság és megbízhatóság, valamint a személyes kapcsolattartás a fontos számunkra. A Sixt ismerve igényeinket hozzánk igazítja ajánlatait, ugyanakkor egy-egy felmerülő nem várt helyzet esetén is készséggel áll rendelkezésre, legyen szó szerződésmódosításról, vagy defekt okozta fennakadásról.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Nincs több bolyongás a szenzoros parkoló keresővel
- Már kapható az EVOLVE Sonix androidos riasztó
- Tesztelték az egyetlen molekulából álló "elektronos" autót
- Kapuváron is lehet mobiltelefonon fizetni a parkolásért
- Havidíjas navigáció a Garmintól
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- A SIXT Németországon kívül gyorsabban nő, mint hazájában
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Harmadszorra is Superbrands a Sixt
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
CES 2024: A mindennapokba beszökött a jövő
Mesterséges intelligencia, mobilitás, robotok ... csak egy pár kulcsszó a Szilícium völgyben egy évtizede megálmodott jövőből, ami most – a CES 2024 tanúsága szerint – gyakorlatilag már itt van a mindennapi világunkban, beszökött, miként Adynál az ősz...
Mesterséges intelligencia a kamerákban
Az automatizált vezetés lépésről lépésre egyre több támogatást nyújt a sofőröknek, jövőbeni célja pedig, hogy a jármű végül átvehesse a teljes irányítást. Sőt, még ennél is több: „Az embernél jobb vezetővé kívánjuk fejleszteni az autókat, így növelve a közúti közlekedés biztonságát. Más szavakkal: a technikának még az embernél is megbízhatóbban kell működnie” – hangsúlyozta Harald Kröger, a Bosch igazgatótanácsának tagja.
A Bosch mobilitási üzletága gyorsabban nő a piacnál
A Bosch 2018 eleje óta mintegy 13 milliárd euró összegben kapott elektromobilitási megrendeléseket, többek között személygépkocsik és könnyű teherautók akkumulátoros erőátviteli rendszereire vonatkozó gyártási projekteket. E sikeres megrendeléseknek és saját innovatív erejének köszönhetően a Bosch a jelenlegi nehéz körülmények között is tartja pozícióját.
A Fujitsu bemutatta közlekedési fejlesztéseit a berlini Shift AUTOMOTIVE konferencián
A Fujitsu - ma bemutatott - „Future Mobility Accelerator” jövőképe a gépjárműtechnológia innovációit hasznosítva támogatja az ENSZ 17 fenntartható fejlődési célkitűzésének1 megvalósulását – és pragmatikus, gyakorlatias lehetőségekkel, kisebb környezetterhelés mellett segíti a mobilitást a jövő városi környezetében.
Nő a mobilparkolás népszerűsége
Az elmúlt években dinamikusan növekedett a mobilparkolások száma az egész országban a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. weboldalán keresztül elérhető adatok alapján, melyeket a Parkl dolgozott fel. Míg 2014 júliusában kevesebb, mint 40 ezer parkolást bonyolítottak átlagosan naponta mobilról, addig idén júliusban ez a szám már majdnem 100 ezer volt, derül ki statisztikákból. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a csúcsidőszak az ősz, így a következő hónapokban nehezebb parkolási körülmények várhatók.