Megkezdi európai terjeszkedésének előkészítését a HybridBox
Megkezdi a HomeSys szoftver német nyelvű verziójának németországi, ausztriai és svájci forgalmazásának előkészítését a HybridBox Nyrt. - közölte a tőzsdén lévő társaság a BÉT honlapján.
A termék tesztelése a németországi földfelszíni digitális sugárzású rendszeren DVB-T (Digital Video Broadcasting - Terrestrial) 2010. október 25-én kezdődik meg - olvasható a közleményben.
A tesztelés eredményétől függően várhatóan 2010 decemberében kezdődik meg a fenti országokban a kereskedelmi forgalmazás.
A HybridBox Nyrt. 100 százalékban tulajdonosa a HomeSys Media Szolgáltató Kft.-nek, amely kifejlesztette a HybridBox médiainformatikai eszközt. A HybridBox Nyrt. ennek továbbfejlesztésére, gyártására és forgalmazására alakult meg 2010 nyarán.
A korábbi tájékoztatás szerint az 510 millió forint jegyzett tőkéjű HybridBox Nyrt. az idén még veszteséges működéssel, 2011-ben viszont már 105 millió forint adózás előtti nyereséggel számol. A társaság becslése alapján 2010-ben az árbevétel 141,8 millió forintot érhet el a hardware és a szolgáltatások értékesítéséből, az értékesítési és működési költségek pedig mintegy 293 millió forintra tehetők. Jövőre egymilliárd forintot meghaladó árbevétellel és mintegy 969 millió forint költséggel számolnak.
A társaság az első két évben elsősorban a készülék értékesítéséből vár bevételt, ezt követően a bevételek a tartalomszolgáltatásból, illetve a rendszer hirdetési felületeinek értékesítéséből származhatnak. Ez utóbbi a cég várakozásai szerint
hosszú távon jelentősen meghaladhatja a hardware értékesítés bevételeit.
A társaság részvényeit 2010. szeptember 29-én vezették be a Budapesti Értéktőzsdére. A részvény a pénteki kereskedést 575 forinton, az előző napinál 10 forinttal olcsóbban zárta. A papír eddigi legmagasabb árfolyama 759 forint, a minimuma pedig 500 forint
volt.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Origo-HomeSys szándéknyilatkozat: februártól tévén jöhet az internet
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.