Polner Tamás a Microsoft Magyarország szerver és fejlesztőeszközök üzletágának élén
1996-ban rendszermérnökként helyezkedett el a Sun hazai leányvállalatánál, később termék- és iparági kereskedelmi pozíciókat töltött be, majd 2003-ig a Sun szoftver üzletágát vezette. Ezt követően rövid ideig a szoftvergazdálkodási tanácsadással foglalkozó IPR-Insightsnál vezető konzulensként tevékenykedett – 2004 őszétől ismét a Sun csapatát erősítette, ahol a partnerkapcsolati igazgatóként a viszonteladói hálózat bővítése, a szoftverfejlesztő partneri kör menedzselése és fejlesztése tartozott felelősségi körébe. 2007-ben sikerrel pályázta meg a Sun Magyarország Kft. marketing igazgatói pozícióját – ebben a beosztásban a hazai marketing stratégia, a PR és marketing kommunikáció és promóciók tervezése és kivitelezése volt fő feladata. Pozíciója 2009-től regionális munkakörré bővült, így az elmúlt évben a cseh, a szlovák és a lengyel hardver marketing aktivitások tervezését és megvalósítását is irányította a Sun, majd később az akvizíció lezárása után az Oracle berkein belül.
Polner Tamás a Budapesti Műszaki Egyetem műszaki informatika szakán diplomázott 1998-ban, majd a Közép-európai Egyetem és az amerikai Case Western Reserver University közös programján folyatatta tanulmányait, ahol marketing és nemzetközi vezetés-szervezés szakon szerzett MBA fokozatot 2002-ben. Három kisfiú boldog apukája, szabadidejét fotózással tölti.
Kapcsolódó cikkek
- Andrea Gaal a nemzetközi disztribútori hálózat vezetőjeként folytatja pályafutását
- Laczkó Tóth Gergely a GTS Hungary új ügyvezető igazgatója
- Új ügyvezető igazgató a Canon Hungária élén
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- Marketing vezetői pozíció a Szallas.hu-nál
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.