Nepáltól az iPad-ig
Októbertől a világ egyik legemelkedettebb szellemiségű országában is garantált a világszerte megszokott Sixt nyújtotta kényelem és kiszolgálás. A Regina Sixt és Ann-Kathrin Bauknecht Nepál tiszteletbeli konzulja által kötött megállapodásnak köszönhetően újabb taggal bővült a Sixt franchise irodák köre. Az autókölcsönző által kínált szolgáltatás az európai mintához hasonlóan a kis ország repterén, illetve fővárosában, Kathmanduban vehető igénybe. A hagyományos autóbérlésen túl a Sixt, ezúttal exkluzív sofőrszolgálatot is biztosít, jól képzett, angolul beszélő sofőrökkel.
Míg a Sixt AG az első autókölcsönző, mely Nepálban internetes foglalási lehetőséget biztosít ügyfeleinek, addig nyugat-európában szintén az első között kínál alkalmazásokat az Apple legújabb táblagépein. Az alkalmazás, mely az Apple App Store-ból egyszerűen letölthető lehetővé teszi az autókölcsönző ügyfelei számára, hogy foglalásaikat a tökéletesen kifejlesztett képi megjelenítésnek köszönhetően gyorsan és egyszerűen bonyolíthassák le, akár utazás közben, akár otthonról. Tetszetős menü vezeti végig az ügyfelet az autókölcsönzés lépésein, az ország kiválasztásától a megfelelő gépkocsi megjelöléséig. Továbbá, a teljes Sixt flotta áttekintésén túl lehetőség van biztosítás vagy navigációs rendszer igénylésére is. Ugyanakkor a MySixt varázsló segítségével saját profilt is létrehozhat a leendő ügyfél. A Sixt kártya és az ügyfél kód az alkalmazáson keresztül közvetlen hozzáférést biztosít mind a vállalati, mind pedig a lakossági partnerek számára. A rendszerbe épített GPS segítségével valamennyi Sixt iroda, valamint töltőállomások, szállodák és térképformátumok is elérhetők. Bár az iPad alkalmazás egyelőre csak angol, német és francia nyelven érhető el a szakemberek dolgoznak a további nyelvválasztási lehetőségen is.
Kapcsolódó webcímek:
www.sixt.hu
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Nincs több bolyongás a szenzoros parkoló keresővel
- Már kapható az EVOLVE Sonix androidos riasztó
- Tesztelték az egyetlen molekulából álló "elektronos" autót
- Kapuváron is lehet mobiltelefonon fizetni a parkolásért
- Havidíjas navigáció a Garmintól
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- A SIXT Németországon kívül gyorsabban nő, mint hazájában
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Harmadszorra is Superbrands a Sixt
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
CES 2024: A mindennapokba beszökött a jövő
Mesterséges intelligencia, mobilitás, robotok ... csak egy pár kulcsszó a Szilícium völgyben egy évtizede megálmodott jövőből, ami most – a CES 2024 tanúsága szerint – gyakorlatilag már itt van a mindennapi világunkban, beszökött, miként Adynál az ősz...
Mesterséges intelligencia a kamerákban
Az automatizált vezetés lépésről lépésre egyre több támogatást nyújt a sofőröknek, jövőbeni célja pedig, hogy a jármű végül átvehesse a teljes irányítást. Sőt, még ennél is több: „Az embernél jobb vezetővé kívánjuk fejleszteni az autókat, így növelve a közúti közlekedés biztonságát. Más szavakkal: a technikának még az embernél is megbízhatóbban kell működnie” – hangsúlyozta Harald Kröger, a Bosch igazgatótanácsának tagja.
A Bosch mobilitási üzletága gyorsabban nő a piacnál
A Bosch 2018 eleje óta mintegy 13 milliárd euró összegben kapott elektromobilitási megrendeléseket, többek között személygépkocsik és könnyű teherautók akkumulátoros erőátviteli rendszereire vonatkozó gyártási projekteket. E sikeres megrendeléseknek és saját innovatív erejének köszönhetően a Bosch a jelenlegi nehéz körülmények között is tartja pozícióját.
A Fujitsu bemutatta közlekedési fejlesztéseit a berlini Shift AUTOMOTIVE konferencián
A Fujitsu - ma bemutatott - „Future Mobility Accelerator” jövőképe a gépjárműtechnológia innovációit hasznosítva támogatja az ENSZ 17 fenntartható fejlődési célkitűzésének1 megvalósulását – és pragmatikus, gyakorlatias lehetőségekkel, kisebb környezetterhelés mellett segíti a mobilitást a jövő városi környezetében.
Nő a mobilparkolás népszerűsége
Az elmúlt években dinamikusan növekedett a mobilparkolások száma az egész országban a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. weboldalán keresztül elérhető adatok alapján, melyeket a Parkl dolgozott fel. Míg 2014 júliusában kevesebb, mint 40 ezer parkolást bonyolítottak átlagosan naponta mobilról, addig idén júliusban ez a szám már majdnem 100 ezer volt, derül ki statisztikákból. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a csúcsidőszak az ősz, így a következő hónapokban nehezebb parkolási körülmények várhatók.