Idén nem lesz sláger Európában a 3D tévé
A Twenga ár-összehasonlító oldal által készített felmérés alapján az európai vásárlóknak amúgy is alig 1 százaléka birtokol már most valamilyen térhatású képet produkáló televíziót. Érdekes, hogy a legtöbben, a briteknél például 35 százalék, egyáltalán semmilyen tévét nem szeretnének venni a közeljövőben, míg 32 százalék szerint túl drága a technológia. 12 százalék másmilyen készüléket venne inkább, további 12 százalék szerint pedig a 3D egyszerűen csak „parasztvakítás”, amivel jó sok pénzt lehet lehúzni a vevőkről.
Ez utóbbi csoport, vagyis akik az egészet feleslegesnek tartják, főleg Észak-Európában, például Skandináviában és Németországban markáns, délen viszont kiegyenlítik őket azok, akik inkább a pénztárcájuk miatt aggódnak. Mindez persze nem meglepő, hiszen nagyon sokan csak nemrég ruháztak be valamilyen, szintén nem túl olcsó síkképernyős plazma- vagy LCD-készülékbe, amit aligha szeretnének ilyen hamar kidobni. A gyártóknak viszont főhet a fejük, hiszen a 3D tévét többen is az idei karácsonyi bevásárló-szezonban szeretnék népszerűvé tenni.
Kapcsolódó cikkek
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Sharp TV-k az európai futball jegyében
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- 140 centiméter képátlójú LG OLED tévé a CES-en
- Hatalmas képátlójú, 3D Ultra Definition LG kijelző
- Teljes LG CINEMA 3D kép- és hangélmény a CES-en
- Anaglif 3D játék Sony PSP-n
- Dobozold be az iPhone-od!
- Olcsó 3D monitor az Acertől
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.