Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
A szerdától Nagy-Britanniában és Írországban elérhető fizetős szolgáltatás szinte alig különbözik a jól ismert netes "rádióktól", mint amilyen a Spotify, a Pandora, vagy a Last.fm.
A Music Unlimited nevű zenetár mintegy 6 millió számot tartalmaz, a felhasználók ezekből válogathatják össze, hogy mit szeretnének hallani a PlayStation 3 játékkonzolokon, a számítógépeken vagy a netezésre alkalmas Bravia televíziókon.
A szolgáltatás Európa más országaiban, valamint az Egyesült Államokban és Ausztráliában jövőre lesz elérhető.
A Sony tervei szerint a felhő-alapú (cloud computing) zenei szolgáltatás, avagy az internetes szervereken, a "felhőben" tárolt zenék segíthetik termékei népszerűsítését, és alternatívái lehetnek az Apple iTunes áruházának, amely csupán letölthető tartalmakat kínál.
Elemzők szerint azonban a Sony olyan piacra tévedt, ahol már számtalan fizetős és ingyen elérhető szolgáltató működik, az Apple áruházából vásárolt tartalmak ráadásul internetkapcsolat nélkül, "offline" módban is hallgathatók.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen letölthető Heaven Street Seven-dalok Mikulásra
- iPhone és iPod dokkolók a Sonytól
- Elindult a magyar netezőkre hangolt online zenehallgatás
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A zenepiac új lehetőségeit keresi a MIDEM
- Még mindig az Apple áruháza uralja a digitális zeneletöltési piacot
- 90 másodperc ingyen az iTunes-on
- Nem forgalmaz több kazettás Walkmant a Sony
- Pénzzel támogatja a legális zeneletöltést a francia kormány
- Fix díjas letöltés az iTunes-on is?
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Karácsonyi klasszikusok új köntösben
A mesterséges intelligencia új életre keltheti a kedvenc karácsonyi filmjeinket. A Samsung okostévéken elérhető AI alapú funkciók most a régi klasszikusokat még részletgazdagabbá és tisztábbá varázsolhatják, hogy a jól ismert ünnepi történeteket rendkívüli minőségben élvezhessük.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.