Piacon az új Oracle Transportation Management és Oracle Global Trade Management verzió
A fenti két Oracle termék új funkciói segítségével a szállítmányozási és logisztikai szolgáltatók tovább egyszerűsíthetik munkafolyamataikat és csökkenthetik a kapcsolódó költségeket és kockázatokat.
Az Oracle az innováció és a logisztikaszervezési piacon betöltött vezető szerepe iránti elkötelezettségének nyomatékosítása érdekében bejelentette az Oracle Transportation Management és az Oracle Global Trade Management új verzióinak megjelenését. A piaci igényekkel találkozó fejlesztések széles palettájának bemutatásával az Oracle Transportation Management 6.2 és az Oracle Global Trade Management 6.2 termékek még jobban támogatják a globális szállítmányozási és a kereskedelmi előírásokkal kapcsolatos folyamatokat. A továbbfejlesztett flottakezelési, szállítmányozáshoz kapcsolódó erőforrás-kezelési, üzleti intelligencia, tervezési, kiscsomag-kiszállítási, vasúti szállítási, rakodótér-ütemezési, termékosztályozási és kereskedelmi irányítási funkciók révén az új verziók fokozottan támogatják a szállítmányozási és a globális kereskedelmi folyamatokat.
Az Oracle Transportation Management 6.2 új funkciói a teljesség igénye nélkül:
A flottakezeléssel kapcsolatos továbbfejlesztett funkciók közé tartoznak az áruk és eszközök optimalizálása, a szállítási munkamenet automatizálása, a földrajzi megjelenítés, illetve a mobilkommunikáció lehetősége.
A szállítmányozás területén történt fejlesztések támogatják a nem teljes teherautónyi rakomány (less-than-truckload – LTL) szállítmányozási szolgáltatásának lebonyolításához és optimalizálásához kapcsolódó követelményeket.
A szállítmányozástervezési fejlesztések optimalizálják a megrendelések teljesítését és a berendezések berakodásának háromdimenziós konfigurációját (pl. a több részből álló és ívelt tetejű berendezések figyelembe vétele a rakodásnál).
A szállítmányozási üzleti intelligencia terén történt fejlesztések, melyek az Oracle Data Integrator beágyazott támogatását is magukba foglalják, leegyszerűsítik az elemzési adatmodellek bővítésének és konfigurálásának módját.
A kiscsomag-kiszállítás terén a kartondoboz-osztályozás és -nyomkövetés, valamint szállítmány-kifizetés és a kifizetések könyvelése funkciók kerültek továbbfejlesztésre.
A fejlettebb vasúti szállítmányozás funkciók közé tartoznak a szállítmányozás-osztályozás, szállítmányozás-kivitelezés és a berendezések vasúti nyomon követése.
Az új verziókban immár egységes platformon kínált szállítmányozási és globális kereskedelem-gazdálkodási funkciók páratlan gazdagsága – a munkafolyamatok fokozott szabványosítása és automatizálása révén – csökkenti a szállítmányozási költségeket, növeli az üzemeltetési hatékonyságot, javítja az ügyfélkapcsolati szolgáltatásokat, valamint egyszerre mérsékli a beszállítói lánc átfutási idejét és a beszállítói lánchoz és a kereskedelmi előírásokhoz kapcsolódó kockázatokat. A munkafolyamatok további egyszerűsítése érdekében az új verziók az Oracle Global Trade Management és az Oracle E-Business Suite 12.1 közötti folyamatintegrációt is lehetővé teszik.
Az Oracle Transportation Management 6.2 és az Oracle Global Trade Management 6.2 révén a vállalatok globális szinten, egyetlen központi platformot használva teljesíthetik az átfogó kereskedelmi és szállítmányozási előírásokat, többek között a flottakezelési követelményeket is.
Az Oracle Global Trade Management 6.2 új funkciói a teljesség igénye nélkül:
Mivel az értékesítés-megrendelés és a leszállítással kapcsolatos kereskedelmi előírásoknak való megfelelőség átvilágítása céljából az Oracle E-Business Suite 12.1 megoldással egy csomagban forgalmazzuk, a termék egy, a nemzetközi értékesítést megkönnyítő, integrált készpénzes megrendelési folyamat révén automatizálja a kereskedelmi előírásoknak való megfelelést.
A használhatóság terén történt fejlesztések a kereskedelmi megfelelőség szem előtt tartása mellett egyszerűsítik a megrendelések teljesítését, javítva a munkamenetek hatékonyságát és az ügyfélkapcsolati szolgáltatásokat.
Tételek osztályozása a termék összetevőinek „felgöngyölítésén” alapuló osztályozással (pl. rendelésre konfigurált tételek osztályozása).
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az Oracle forgalma és nyeresége a második negyedévben
- Az Oracle fejlesztési központot hoz létre Magyarországon
- Bemutatkozott az Oracle Sparc T5 processzor (első részletek)
- Következő generációs szerverprocesszorok a HOTchips 2012 konferencián
- Az Oracle vezeti az üzleti elemző szoftverek világpiacát
- Negyedik negyedéves pénzügyi eredmények az Oracle-nél
- Memóriaháborúk
- Jelentős pénzügyi kimutatáskészítő rendszer fejlesztések
- Oracle IDM specializált partner lett a CDSYS
- Robog az Oracle
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A munkavállalók véleménye alapján idén a Lufthansa Systems Hungária lett a hazai IT szektor legvonzóbb munkaadója
A magyar munkavállalók körében készített átfogó felmérés alapján az idei évben a Lufthansa Systems Hungária Kft-t választották hazánk legvonzóbb munkaadójának az IT kategóriában. A nagy presztízsű elismeréssel idén tizenegyedik alkalommal díjazták Magyarország legnépszerűbb munkáltatóit. A kapcsolódó felmérésből az is kiderült, hogy az IT szektor a dolgozók megítélése alapján továbbra is a legattraktívabb iparág Magyarországon.
Európai akciók a kibocsátásmentességért
Az Európai éghajlati paktum 2020-ban jött létre az Európai Bizottság kezdeményezésére. Fontos eszköze annak a célkitűzésnek, hogy 2050-re Európa kibocsátásmentessé váljon, megalakulása óta már több mint tízmillió kilogramm szén-dioxid csökkenéshez járult hozzá. A Paktum évről-évre különböző akciókat szervez, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás hatásainak mérséklésének fontosságára. Ebben az évben többek között fotópályázatot indít a környezettudatos cselekvések bemutatására.
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.