Éjfélig lehet még nevezni az InnoMax és InnoApps Díjra
Az InnoApps pályázatra két kategóriában („Szórakozz!” és „Ne szórakozz!”) nevezhetnek bármilyen applikáció fejlesztéssel, felsőoktatásban tanuló diákok.
A „Szórakozz!” kategóriában érkezett pályázatokra az Invitel Facebook oldalán lehet szavazni, a „Ne szórakozz!” kategóriában pedig a szakmai zsűri választ nyertest. A legjobbak kiválasztására februárban, az eredményhirdetésre pedig március elején kerül sor.
Az InnoApps Díjra is rendkívül sok témában érkeztek pályázatok. Vannak, akik játékokkal, például autóvezetés-szimulációs programmal neveztek, de SMS-en elérhető Facebook profillal, információ-feldolgozó programokkal, áramköröket tervező szoftverrel, egyetemi adatkezelő programmal, vagy útvonal tervező algoritmussal is neveztek a hallgatók.
Az InnoApps versenyben két kategóriában osztanak díjat: az üzlethez, munkához kötődő „komolyabb” témájú fejlesztésekkel a „Ne szórakozz!” kategóriában, a „könnyedebb” hangvételű fejlesztésekkel pedig a „Szórakozz!” kategóriában lehet pályázni. A díj kategóriánként 200.000 forint és 1 éves Net&Go előfizetés.
A jelentkezés rendkívül egyszerű, gyors és ingyenes. Elegendő felkeresni a www.invitel.hu/innomax, illetve www.invitel.hu/innapps oldalt, majd a „NEVEZÉS”-re kattintva kitölthető a rövid pályázati űrlap.
Kapcsolódó cikkek
- Az innováció a legfontosabb kulcsszó az új pályázatokban
- A legjobb hazai applikációkat keresi az Invitel
- Könnyen elérhető pályázati információk
- Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj - Meghosszabbított nevezési határidő
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- Innomax 2010: Invitel pályázat innovatív kis- és közép-vállalkozásoknak
- Viharsarki iskola-számítógépek pályázatból
- Magyar díjazott a Syngenta fotópályázaton
- Indul a XXIX. Sajtófotó pályázat
- Panasonic LUMIX digitális fotópályázat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.