Jó tanács Valentin-napra: ne Te szervezd a randevút, inkább outsource-szold ennek minden nyűgét!
Valentin-nap közeledtével minden a szerelemről szól. De nem könnyű azoknak, akik még nem találták meg életük párját. Igaz, már rengeteg internetes párkereső oldal működik, de hát kinek van ideje válaszolni a sok levélre, vagy válaszra várni azoktól, akik tetszenek... Ráadásul, ha mégis személyes randevúra kerül sor, úgyis jönnek a csalódások. Mindezektől megkímél minket a VIDA, a virtuális randiszervező cég.
A cég árstruktúrája alkalmazkodik igényeinkhez, eldönthetjük, hogy mi az, amit rábízunk, nem kell feltétlenül mindent.
Havi 360$-ért elkészíti a profilunkat több társkereső oldalon, digitálisan retusált fényképpel, válaszol a leveleinkre, viccelődik a nevünkben, majd nekünk nincs más dolgunk, mint elmenni a megbeszélt randevúra.
Ha ennél is fontosabb számunkra a szerelem, havi 1440$-ért komoly felkészítést is kapunk az első randik előtt (például arról, melyik profilunk az előnyösebb). Mivel az online oldalakon ismerkedők amúgy is hozzá vannak szokva, hogy a valóság mindig kicsit más, talán nem fog meglepődni a partnerünk, ha esetleg a humorunk kevésbé sziporkázó, mint az online beszélgetésekben volt. Személyiségünk varázsa majd feledteti vele.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- dibbuk.hu: Új gasztronómiai portál indult
- Megnyitotta virtuális múzeumát Valentino olasz divatcézár
- GameTeve: új videós játékmagazin az interneten
- Gödöllői Királyi Kastély: A megújult terekhez látogatóbarát honlap
- 2011 honlapjai: kiosztották a jubileumi elismeréseket
- Több, mint 300 weboldal aspirál Az Év Honlapja címre
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.