Yahoo: személyre szabott tartalom
A múlt héten bejelentett Livestand volt a központi témája Carol Bartznak, a Yahoo vezérigazgatónak a Yahoo mai barcelóniai előadásán. Bár nem várta meg a Mobile World Congress-t a szolgáltatás beindításával a Yahoo, mégis ide szánta, hisz a tabletek teremtette új világba illik az a fajta személyre szabott hírszolgáltatás, amit a Livestand megcéloz.
A Livestand minden típusú tartalmat egybegyűjt és személyre szab a felhasználó számára, illetve optimalizálja mindezt arra az eszközre, amit az illető épp használ. A cikkek, információk vagy akár a hirdetések az olvasó érdeklődési köréhez igazodnak, így a kiadókat mentesíti attól, hogy ugyanabból a tartalomból különféle mutációkat állítsanak elő különféle olvasói ízlésvilághoz igazítva.
A Yahoo, amely PC-n egy zsúfolt képernyőn próbál minél nagyobb választékot kínálni az oldalra betérőknek, a Livestand koncepciójánál abból indult ki, hogy egy okostelefon, de akár egy tablet kijelzője jóval kisebb, jó néhány elemet el kell hagyni a képernyőről, ezért célszerű a válogatást úgy végrehajtani, hogy az olvasó számára ne a lényeges elemek hulljanak ki, és ne a lényegtelen maradjon. (Ilyen típusú fejlesztések zajlanak Magyarországon is, az Adverticum terveiről pl. a tavalyi Internet Hungaryn hangzott el egy előadás "Behavioral editing" címmel.)
A Yahoo előnye az egyes kiadókkal szemben, hogy havi szinten 630 millió olyan látogatót tud felmutatni, akik mobil eszközökön keresik fel a Yahoo-t. Ezt a 630 millió olvasót szeretnék ők összekötni a jelenleg 450, később még több szerződött hírforrásukkal, a mintegy 400 ezer cikkíróval és hirdetők ezreivel.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- ASUS Transformer Pad Infinity és Transformer Pad 300 sorozat az MWC 2012-n
- Bemutatkozott az ASUS PadFone és a frissülő Transformer Pad termékcsalád
- ZTE Era – Tegra 3 és Ice Cream Sandwich 7,8 milliméterben
- ZTE Orbit – Újabb olcsó Windows Phone Kínából
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Samsung Galaxy Beam – Projektor a mobilban
- Bemutatkozott a tízhüvelykes Galaxy Tab 2
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.