Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
Egy nappal azután, hogy az Apple hivatalosan bejelentette az AppleStore előfizetési rendszer tervét, miszerint az Apple 30%-ot kér a tartalomszolgáltatóktól, ha az előfizető az Apple alkalmazáson keresztül lép be, a Google bejelentette a Google One Pass, online újság és magazin szolgáltató oldalt, amelynél ők beérik 10 százalékkal.
Két dologban is különbözik a Google rendszere az Apple szolgáltatásától: egyrészt a kiadók a One Pass alkalmazáson keresztüli eladások bevételeinek 90%-át tarthatják meg (azaz a Google 30% helyett mindössze 10% részesedést kér), másrészt az előfizetők adatainak kezelése a kiadók kezében marad.
A Google vezérigazgatója, Eric Schmidt, már egy korábbi, a berlini Humboldt egyetemen tartott beszédében utalt egy online fizető rendszer bevezetésére, de a hivatalos bejelentést csak mostanra időzítette, így a kiadók számára egyértelműen kedvezőbb lehetőség, mint az Apple ajánlata.
Kezdetben a One Pass Nagy Britannia, Amerika, Kanada, Franciaország, Olaszország , Németország és Spanyolország szolgáltatói számára lesz elérhető, de ezt szeretnék kiterjeszteni a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Max Mosley harcba szállt a Google-val
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- 190 éves a Guardian
- A Google leállította az újságok archívumának digitalizálását
- Búcsú a Terminal.hu-tól
- Vizsgálják a hatóságok az Apple új előfizetési rendszerét
- Az Apple egy keveset enged: a kiadókból érkező előfizetők befizetéseit nem vámolja meg
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- A német lapkiadók nem akarják, hogy előfizetőik inkább AppStore-ügyfelek legyenek
- The Daily Mirror
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.