A mobilon más a játék(os), mint a PC-n
A mobil eszközök játékosai különböznek a hagyományos konzol játékosaitól – ezt mutatja a Flurry Analitycs által végzett kutatás.
A mobil társasjátékozó átlagéletkora 28 év, 6 évvel fiatalabb, mint a „hagyományos játékosok” átlagéletkora. A megkérdezett ttöbb mint 60.000 játékos közül a 18 és 49 éves korosztály 80%-a szokott játszani valamilyen mobil eszközön, és kevesebb, mint 50%-uk játszik hagyományos játékokat.
A másik két korcsoportban, a 18 év alattiak és az 50 év felettiek között azonban a hagyományos játékosokból van több. A legnagyobb a különbség az 50 feletti korosztályban: ott a megkérdezettek 25%-a játszik hagyományos játékokat, míg mindössze 5%-uk játszik mobil eszközökön.
A mobil játékok esetén már nem olyan nagy az eltérés a nők és a férfiak között: míg a hagyományos játékot játszók 60%-a férfi, 40%-a nő, addig a mobil játékok esetében 53:43 ez az arány.
Az elmúlt években a mobil játékok fejlődése robbanásszerű volt. Az iPhona és más Android alapú okostelefonok megjelenése és elterjedésének mértéke hatalmas piacot jelent a játéküzletek számára.
A Flurry felmérése szerint 250 millió iOS és Android rendszerű készülék van a világban, és naponta 750.000 készüléket aktiválnak. Ezzel szemben a Nintendo Wii, Xbox360 és Play Station 3 eszközökből mintegy 180 millió van világszerte, Nintendo DS és Sony PSP játékokból körülbelül 200millió.
A mobil társasjátékok 64%-a Észak-Amerikában van, 30%-a Európában. 4%-a Ázsiában.
Ha tehát meg akarjuk érteni, hogy kik játszanak a mobilon, akkor tudnunk kell, hogy a mobil eszközök játékosai között több a nő, fiatalabbak, tanultabbak, és erősen elkötelezettek. Ők lesznek az a tömeg, akik meghatározzák az új vásárlói igényeket.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei ösztöndíj két magyar egyetem hallgatóinak
- Monopoly Live: Bankkártyával fizethetünk az új társasjátékban
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- Hitelkártya helyett elég lesz a mobiltelefon
- A mobil nem okoz agyrákot
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Napfénnyel tölthető androidos mobil
- MWC érdekesség: 4 billentyű is elég a Biblia begépeléséhez?
- Az Apple szórakoztató központtá alakítaná a MobileMe-t
- Sony Ericsson: Xperia imperium
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.