Nyitrai: a 100 százalékos széles sávú lefedettség a cél
A Vodafone Magyarország és a TV2 közös, a tv2.mobilnet szolgáltatást bemutató eseményén az államtitkár kifejtette: az internet szolgáltatás egyre mobilabb módon, egyre szélesebb sávon jut el az állampolgárokhoz, akik nemcsak a haszonélvezői, hanem alakítói is lehetnek ennek a folyamatnak. Hozzátette: a digitális fejlődésből Magyarország sem maradhat ki, ezért is dolgozta ki a kormány a digitális megújulási cselekvési tervet.
Nyitrai Zsolt a bemutatott szolgáltatásról elmondta, hogy a közös megoldás támogatja kreatív iparágak fejlődését, illetve a televízió és az internet, valamint a mobilozás konvergenciáját.
Elmondta, hogy mára az internet is a mindennapi élet és a mindennapi munka része lett, ezért fogadnak örömmel minden olyan kezdeményezést, amely hozzájárul az ország infokommunikációs fejlődéséhez, és elviszi a világhálót minél több számítógépre és telefonra.
A Vodafone és TV2 által kifejlesztett szolgáltatás hűségszerződés és havidíj nélküli vehető igénybe, s négy különböző időtartamra szóló internetjegyet kínál televíziós videótartalommal. A feltöltőkártyás szolgáltatást az ország összes nagy Tesco áruházában lehet megvenni, az ügyfelek egyéni igényeiknek megfelelően 1 órás, 1 napos, 1 hetes vagy 1 hónapos internetjegyek közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly novemberben is emelkedett a vezetékes szélessávú internet-előfizetések száma
- KSH: tovább nőtt az internet-előfizetések száma
- Több mint 2 millió vezetékes szélessávú internet-előfizetés Magyarországon
- Megnégyszereződik 2015-re a globális internet-forgalom
- Márciusban közel 1,97 millió szélessávúinternet-előfizető volt hazánkban
- Adatátviteli fejlesztést hajt végre az Invitel Szegeden
- Minden uniós polgár széles sávú hozzáférést kap 2020-ig
- Közel 2 millió szélessávú internet-előfizetés
- EU: kiemelt fontosságú az európai szélessáv elterjesztése
- Egymillió háztartást lát el az új internetműhold
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.