Telenor Contact – gyorsabb levelezés, zökkenőmentes üzletmenet
A Telenor megújított szolgáltatása jelentősen megkönnyíti a mobilinternetezők életét, hiszen az egyszerűen telepíthető, a legnépszerűbb webes levelezőrendszereket támogató alkalmazás segítségével az ügyfelek már mobiltelefonjukkal is könnyen és gyorsan hozzáférhetnek e-mailjeikhez. A szolgáltatás előnye, hogy nincs szükség az üzenetek folyamatos lekérdezésére, azok azonnal megérkeznek a mobiltelefonra, azonnal meg is válaszolhatók, ráadásul egyszerre több postafiók is szinkronizálható.
A szolgáltatást kiszolgáló rendszer támogatja a leggyakrabban használt magyar és külföldi publikus levelezőrendszereket, valamint képes az ezekhez kapcsolódó naptárak, címlisták szinkronizálására is. Azonnali üzenetküldő funkció segítségével pedig egyes csevegő kliensek is elérhetők lesznek az arra alkalmas készülékeken. A Telenor Contact egy egyszerű alkalmazás letöltésével Android, Symbian, Windows Mobile és Java operációs rendszerű készülékeken használható, ugyanakkor a szolgáltató által forgalmazott Samsung Galaxy 3, és a Samsung Galaxy S mobilokon már előre telepítve van.
A szolgáltatás könnyen és kényelmesen megrendelhető személyesen bármelyik Telenor Bemutatóteremben, Telenor Partner üzletben, a Telenor Online internetes, valamint telefonos ügyfélszolgálatán (1220), az automatikus szolgáltatás-megrendelő vonalon (1741) keresztül, de akár SMS-ben is a „TC” kódszót elküldve a +36202020200-as számra.
A Telenor Contact legalább 100 MB-os adatforgalmat biztosító mobilinternet szolgáltatáscsomaggal együtt vehető igénybe mindössze havi bruttó 1 forintért. A belföldi használatban túlforgalmidíj-mentes Mobil Online 100MB mellett 500MB, 1GB, illetve Flexi csomag is választható, melyek esetében szintén nem kell túlhasználati díjat fizetni. Az ügyfelek így akár már havi 991 Ft-ért levelezhetnek mobilkészülékükön, de ezt az adatforgalmat az e-mailezésen kívül más célokra, például böngészésre is felhasználhatják. Nem kell attól tartaniuk, hogy a számla végösszege magasabb lesz, hisz az adott Mobil Online csomagban foglalt keret felhasználása után csupán a havi ciklus végéig lassítja a szolgáltató az elérési sebességet, de belföldi használatban egyéb díjakat nem számláz ki ügyfelei számára.
A szolgáltatás most akár 30 napig díjmentes adatforgalommal is kipróbálható, amennyiben az ügyfél a jelenleg promóciós havidíjkedvezménnyel rendelkező Mobil Online 100MB-os szolgáltatást rendeli meg.
Telenor Contact Corporate – kényelmes üzleti levelezés
Az e-mail szolgáltatás megújításakor a Telenor gondolt a vállalkozásokra, üzleti partnerekre is. Számukra nyújt megoldást a Telenor Contact Corporate szolgáltatás, a korábbi E-Phone szolgáltatás utódja, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek anélkül férjenek hozzá a vállalati levelezőrendszerükhöz, hogy mobiltelefonjukat az asztali számítógépükkel kellene szinkronizálni. A könnyen kezelhető mobil alkalmazást a szolgáltató számos üzleti ügyfele veszi igénybe, köztük nagy pénzügyi, távközlési, közműszolgáltató, illetve építőipari vállalatok.
Az előfizetésenként 1990 Ft-os havidíjért elérhető Telenor Contact Corporate szolgáltatás a Microsoft Exchange és az IBM Lotus Domino vállalati levelezőrendszereket támogatja, és kompatibilis a Symbian, Windows Mobile, Android, J2ME platformokkal2. Emellett havidíjmentesen tartalmazza a Telenor Contact szolgáltatás által biztosított funkciókat (privát e-mail szinkronizáció, azonnali üzenetküldés) is. A szolgáltatás havidíja nem tartalmaz adatforgalomra használható forgalmi keretet.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.