Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma Magyarországon
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 januárjában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 120,0 SIM-kártya jutott. Decemberben ez az érték 120,2, egy évvel korábban pedig 118,2 volt.
Január végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a decemberi 43,36 százalékról 43,39 százalékra, a Vodafoné 22,38 százalékról 22,39 százalékra nőtt, míg a Telenoré 34,26 százalékról 34,22 százalékra csökkent.
Az első hónapban a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone a decemberi 22,75 százalékról 22,77 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,43 százaléka 32,42 százalékra, a T-Mobilé pedig 44,82 százalékról 44,81 százalékra csökkent.
Kapcsolódó cikkek
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Tavaly év végén közel 11,69 millió mobil-előfizető volt hazánkban
- Nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon novemberben
- Októberben 1 millió 946 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Októberben folytatódott a hazai mobil-előfizetések számának csökkenése
- Kiírták a negyedik mobilszolgáltatóra a tendert
- 1 millió 448 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma
- Márciusban 1 millió 394 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Márciusban csökkent a mobil-előfizetők száma
- Csökkenhetnek a mobiltelefon-szolgáltatás nagykereskedelmi díjai
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.