A Google megvásárolta a torontói zene-szinkronizáló céget
A Google megvásárolta a Toronto központú PushLife céget, mely a számítógépeken tárolt zenék mobil eszközökre történő szinkronizálását segítő szoftvereket gyárt. A három éves vállalatért a TechVibes.com oldala szerint 25 millió dollárt fizetett az internetóriás.
A szoftverek segítségével a számítógépen tárolt zenék átírhatók BlackBerry, Android eszközökre. A cég által gyártott szoftver iTunes vagy Media Players programokkal is futtatható. A Google képviselője elmondta, a megvásárolt cég értékes tapasztalattal rendelkezik a mobilalkalmazások készítése területén, mely a Google mobil-csapatát remekül erősítheti.
Kapcsolódó cikkek
- Televíziók vetélytársává tenné a YouTube-ot a Google
- Percalapú Kusturica, Asian Dub Foundation és Josh Wink Sopronban és a Balatonon
- Adócsaláson kapták a Google társvállalatait Kínában
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
- Az eBay 2,4 milliárd dolláros bevásárlása
- Készül az új Nexus tablet?
- Elutasították a Google és a könyvkiadók 125 millió dolláros egyezségét
- Az eddigi legmagasabb bírsággal sújtották a Google-t Franciaországban
- Nem felelős a Google a Gmail használatában keletkezett zavarért Kínában
- Az AT&T felvásárolta az amerikai T-Mobile hálózatot
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.