Továbbfejlesztett felhőfelügyelet a Novelltől
A Novell felhőfelügyeleti megoldása jelentős fejlesztéseken esett át. A Novell Cloud Manager szabadságot és rugalmasságot biztosít felhasználóinak azok saját, az összes fontosabb hypervisort, operációs rendszert és hardverplatformot támogató hálózati felhőinek létrehozásában és kezelésében. A Novell Cloud Manager legfrissebb kiadása a korábbiaknál hatékonyabban és egyszerűbben képes a fizikai és virtuális infrastruktúrák felhőbe helyezésére, így gyorsítva fel az áttérést a vállalati felhők használatára. Az aktuális kiadás mindezek mellett még egy új iPhone-klienst is tartalmaz.
A Novell Cloud Managernél ugyanazt a könnyen kezelhető felhasználói felületet használja az összes érdekelt (üzleti egységek vezetői, üzemeltetők és az informatikai vezetés) az informatikai szolgáltatások igényléséhez, jóváhagyásához és felügyeletéhez, valamint a szükséges jelentések készítéséhez. Az alkalmazás képes az igények alapján kiosztani az informatikai szolgáltatásokat, és az így elérhető szolgáltatások használata a biztonság és megfelelőség érdekében szervezeti jóváhagyáshoz köthető. A Novell Cloud Manager felhasználói a nyilvános felhők biztonsági és megfelelőségi kockázatai nélkül élvezhetik a felhő-technológiára épülő számítástechnikai megoldások rugalmasságát és az általuk elérhető költségmegtakarítást.
A már említett szolgáltatásokon, vagyis az iparág fontosabb hypervisorainak és operációs rendszereinek támogatásán, az automatizálható informatikai szolgáltatás-kiosztáson és a kategória legjobb üzleti szolgáltatásfelügyeleti termékeivel való együttműködésen túl a Novell Cloud Manager a következőket nyújtja:
Az infrastruktúra jobb kihasználása – A Novell Cloud Manager az első teljes körű felhőfelügyeleti megoldás, amely lehetővé teszi a meglévő virtualizációs eszközök, illetve az ezeken futó vendégrendszerek beépítését a saját hálózati felhőbe, így azok újonnan létrehozott informatikai szolgáltatásként lesznek elérhetők.
Új iPhone-kliens – Egy natív iPhone-alkalmazás segítségével a felhasználók bárhonnan, bármikor hozzáférhetnek a Novell Cloud Manager konzoljához, ezáltal mobil eszközről is elérhetik a felhasználói jogosultságuknak megfelelő nézeteket és funkciókat.
Egyszerűbb teljesítményszabályzás – Rugalmassá vált a terheléselosztás, amely által megvalósíthatók a menet közbeni változtatások. Az üzemeltetők újabb erőforrások hozzáadásával növelhetik az erre rászoruló folyamatok teljesítményét, a felesleges erőforrások elvonásával pedig csökkenthető a felesleges, már szükségtelen teljesítményt „elfüstölő” szolgáltatások és egyéb funkciók fenntartási költsége.
Több pénznem használata – A Novell Cloud Manager felhasználói saját helyi pénznemüket használhatják, bárhol is legyenek a világon.
Kapcsolódó cikkek
- Fejlessz Androidra!
- Ingyenes Novell naplókezelő
- System Center 2012: Privát felhőalapú rendszerek a Microsofttól
- SAP alkalmazásokhoz optimalizált Linux platform a Novelltől
- Nagy teljesítményű hozzáférés multimédiás tartalmakhoz és felhőalkalmazásokhoz bárhol és bármikor
- Az openSUSE 11.4 már elérhető a LibreOffice első stabil kiadásával
- IT-piaci trendek, ahogy a Noreg látja: hiteles dokumentumok, e-számlázás, felhő alapú informatika
- Egyre több a nyílt forráskódban fejlesztett szoftver az EU tagországok közigazgatásában
- Nyílt rendszerű szoftverek az Országos Vérellátó Szolgálatnál
- A Watson ereiben "Linux vér" folyt
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.