A belső változások mozgatják a hazai mobil-piacot
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közleménye szerint márciusban közel 45 ezerrel 11,893 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma. A veszteség legnagyobb részét a Telenor volt kénytelen elkönyvelni, a másik két szolgáltató piaci részesedése a lényegében már csak belső mozgásokra beállt (nagyon lassan csökkenő) piacon gyakorlatilag stagnált, illetve enyhén nőtt.
Március végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a februári 43,65 százalékról 43,81 százalékra, a Vodafoné 22,42 százalékról 22,52 százalékra nőtt, míg a Telenoré 33,93 százalékról 33,67 százalékra csökkent.
A forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 56 ezerrel lett kevesebb, így 10,964 millió volt a vizsgált hónapban, ezen számok alapján a Vodafone piaci része 22,72 százalékon stagnált, míg a Telenor 32,45 százaléka 32,36 százalékra csökkent, a T-Mobilé pedig 44,83 százalékról 44,92 százalékra emelkedett.
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 márciusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 119,1 SIM-kártya jutott. Februárban ez az érték 119,6 volt.
Kapcsolódó cikkek
- Szalai Annamária első elnöki rendeletének célja a frekvencia díjak kiszámíthatósága
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- A kikapcsolódás napja
- Fellegi Tamás a Vodafone Magyarország és a Huawei közös beruházásának hasznosságáról
- Januárban 1 millió 322 ezerre emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma
- Tesco-gazdaságos TV2-net a Vodafone-tól
- A mobilon más a játék(os), mint a PC-n
- Huawei ösztöndíj két magyar egyetem hallgatóinak
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- Hitelkártya helyett elég lesz a mobiltelefon
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.