Google Offers: csoportos vásárlás a Google-nél

Vértes Judit, 2011. április 22. 12:44

A Google nem arról híres, hogy mindent maga akar megcsinálni, a Google Earth-től kezdve a Picasaweb-ig egy sor szolgáltatása bizonyítja, hogy ha olcsóbb valamit megvenni, mint felépíteni, akkor inkább az akvizíciót választja. A nagybani kedvezményekre építő csoportos vásárlás témakörében is először inkább vételi ajánlatot tett, de mivel a 6 milliárd dolláros ajánlatot a Groupon visszautasította, az internet óriás kénytelen volt létrehozni saját vásárlási oldalát. A Google először Oregonban vezeti be a Grouponhoz hasonló kupon rendszerű szolgáltatást. A Google Offers béta verzióját Portlandban próbálják ki először.

 

A Google már el is indított egy oldalt, ahol regisztráció után a vásárlók különböző akciós ajánlatokat kapnak e-mailben. A Grouponhoz hasonlóan, a vásárlók akár 50% kedvezményt is kaphatnak, de itt nem kell megvárni azt, hogy a vásárlók száma elérjen egy bizonyos határt, az ajánlat egyből érvényes.

 

A Google hamarosan elindítja a szolgáltatást más városokban is, köztük New Yorkban és San Franciscoban.

 

A hasonló tevékenységgel ezideig a legnagyobb hírnévre szert tett Groupon cég mintegy 2 milliárd dollár éves bevételt termel. A Google Offers szolgáltatásnak nem csak a Groupon az egyetlen vetélytársa, versenyeznie kell olyan jól működő közösségi vásárlási oldalakkal is, mint a LivingSocial vagy az Amazon.com. A Google számára azért fontos ez a piac, mert így több bevételt remél a számára core-businesst jelentő hirdetésekből.

 

(Az idei  SZEK.org elektronikus kereskedelmi  konferencia - amelyet két hét múlva , május 5-6-án tartanak Gárdonyban -  fő témája ugyancsak a közösségi vásárlás. Ha valaki részletesebben érdeklődik a téma iránt, még jelentkezhet a szek.org oldalon keresztül.)

Kulcsszavak: Groupon Google

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01