Google Offers: csoportos vásárlás a Google-nél
A Google nem arról híres, hogy mindent maga akar megcsinálni, a Google Earth-től kezdve a Picasaweb-ig egy sor szolgáltatása bizonyítja, hogy ha olcsóbb valamit megvenni, mint felépíteni, akkor inkább az akvizíciót választja. A nagybani kedvezményekre építő csoportos vásárlás témakörében is először inkább vételi ajánlatot tett, de mivel a 6 milliárd dolláros ajánlatot a Groupon visszautasította, az internet óriás kénytelen volt létrehozni saját vásárlási oldalát. A Google először Oregonban vezeti be a Grouponhoz hasonló kupon rendszerű szolgáltatást. A Google Offers béta verzióját Portlandban próbálják ki először.
A Google már el is indított egy oldalt, ahol regisztráció után a vásárlók különböző akciós ajánlatokat kapnak e-mailben. A Grouponhoz hasonlóan, a vásárlók akár 50% kedvezményt is kaphatnak, de itt nem kell megvárni azt, hogy a vásárlók száma elérjen egy bizonyos határt, az ajánlat egyből érvényes.
A Google hamarosan elindítja a szolgáltatást más városokban is, köztük New Yorkban és San Franciscoban.
A hasonló tevékenységgel ezideig a legnagyobb hírnévre szert tett Groupon cég mintegy 2 milliárd dollár éves bevételt termel. A Google Offers szolgáltatásnak nem csak a Groupon az egyetlen vetélytársa, versenyeznie kell olyan jól működő közösségi vásárlási oldalakkal is, mint a LivingSocial vagy az Amazon.com. A Google számára azért fontos ez a piac, mert így több bevételt remél a számára core-businesst jelentő hirdetésekből.
(Az idei SZEK.org elektronikus kereskedelmi konferencia - amelyet két hét múlva , május 5-6-án tartanak Gárdonyban - fő témája ugyancsak a közösségi vásárlás. Ha valaki részletesebben érdeklődik a téma iránt, még jelentkezhet a szek.org oldalon keresztül.)
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.