Márciusban 1 millió 394 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
Március hónapban 1 millió 394 ezerre nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma, míg a teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfelek száma az előző havi 1 millió 36 ezerről 1 millió 73 ezerre emelkedett, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők a februári 1 millió 283 ezer után márciusban 1 millió 383 ezer GB adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,29 GB-ra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a T-Mobile részesedése 49,20 százalékról 48,76 százalékra, a Vodafone részesedése 27,35 százalékról 27,11 százalékra csökkent, míg a Telenoré 23,45 százalékról 24,13 százalékra emelkedett.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése a februári 25,22 százalékról 25,34 százalékra, míg a Telenoré 26,34 százalékról 26,41 százalékra nőtt, a T-Mobilé pedig 48,44 százalékról 48,26 százalékra csökkent.
Márciusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 30,54 százalékról 31,80 százalékra, a T-Mobilé 42,90 százalékról 44,79 százalékra nőtt, eközben a Vodafoné pedig 26,56 százalékról 23,41 százalékra csökkent.
A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,61 GB-ról 1,70 GB-ra, a T-Mobile-nál 1,08 GB-ról 1,18 GB-ra emelkedett, míg a Vodafonnál 1,20 GB-ról 1,11 GB-ra csökkent.
A harmadik hónapban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 551 ezer után 619 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 392 ezer GB-ról 440 ezer GB-ra nőtt, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 341 ezer után márciusban 324 ezer GB adatot töltöttek le és -fel.
Az NMHH által havonta publikált jelentés képet ad a három szolgáltató mobilinternet-lefedettségéről is, százalékosan, valamint térképeken bemutatva a kül- és beltéri lefedettséget. A szolgáltatók általános szerződési feltételeiben (ÁSzF) szereplő eltérő garantált le- és feltöltési sebességek alapján készült lefedettségi térképek az NMHH honlapján érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban csökkent a mobil-előfizetők száma
- Frekvenciasávot megnyitó szabályokat fogadott el az EB
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma Magyarországon
- Csökkenhetnek a mobiltelefon-szolgáltatás nagykereskedelmi díjai
- Felkészült az NMHH a 900-es frekvencia értékesítésére
- Tavasztól csökkenhet a telefonálás díja
- 12 milliónál tart a hazai mobil-előfizetői szám
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- NMHH: nőtt a mobilinternet-előfizetések száma szeptemberben
- Szeptemberben megélénkült a mobilvásárlás
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.